مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از انتقال محصول چغندر قند به کارخانه‌های تولید قند به وسیله ۲۴ هزار و ۹۹۴ کامیون خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به برداشت ۴۶۱ هزار و ۳۲۲ تن چغندرقند از ۲۰ فروردین تا ۳ خرداد ماه امسال گفت: طی مدت مذکور ۲۴ هزار و ۹۹۴ کامیون از استان‌های اصفهان، شهرکرد، فارس، قزوین، همدان و سایر استان‌ها برای انتقال محصول به کارخانه‌ها به استان اعزام شده اند.

او با بیان اینکه تاکنون از ظرفیت ۲۲ هزار و ۱۲۰ کامیون در استان برای جابجایی چغندرقند استفاده شده است، اظهار داشت: ۲ کارخانه تولید قند در استان اصفهان، ۲ کارخانه در استان فارس، ۲ کارخانه در استان کرمانشاه و در استان‌های همدان، قزوین، چهارمحال و بختیاری و خوزستان هر کدام یک کارخانه، خریدار محصول چغندرقند هستند.

بهرامی نیا بیان کرد: بحمدالله با تهمیدات اندیشیده مشکلی در خصوص تامین کامیون مورد نیاز جابجایی کالا در خوزستان وجود ندارد، ضمن اینکه پرداخت به موقع کرایه رانندگان مورد تاکید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و امیدواریم شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کشاورزی و وزارت صمت این موضوع را پیگیری کنند.

مناطق دزفول، شوش، اندیمشک، شوشتر، بهبهان و اهواز از مناطق عمده کشت چغندرقند در خوزستان هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.