معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بیش از ۳۸ هزار واحداقتصادی به منظور اجرای طرح نظارتی ضیافت رمضان ۱۴۰۰ مورد بازرسی قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمد جواد ساعدی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی از ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ آغاز و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه داشت.

 

او افزود: در این طرح علاوه برشناسایی و برخورد با متخلفان، یک هزار و ۹۴۲ گزارش مردمی دریافت ورسیدگی شده است، همچنین بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال به شاکیان مسترد گردید.


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: از مجموع بازرسی‌های انجام شده در استان، ۲۳ هزار و ۵۳۰ مورد با ۱۸۹۸ پرونده تخلف به ارزش ۱۸۵ میلیارد ریال مربوط به شهرستان مشهد مقدس بوده است.


ساعدی بیان کرد: بیش از ۲۰۰ بازرس سازمان و اتاق اصناف و تعداد ۷۰ نفر ناظر افتخاری در سطح استان در این طرح مشارکت داشته اند.


او تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از کم فروشی، گران فروشی، عدم درج قیمت و. واحد‌های مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.