سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان درباره آخرین شرایط ملی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان  درباره شرایط اردوی این تیم اظهار کرد: اردوی تیم ملی بسکتبال ایران از هفته پیش شروع شده و ۱۸ بازیکن به این اردو دعوت شده اند و بازیکنان لژیونر هم روز جمعه به اردو ملحق شدند. قبل از شروع مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو مسابقات پنجره سوم کاپ آسیا را در اردن پیش رو خواهیم داشت و در روز‌های ۲۲ و ۲۴ خرداد ماه به مصاف تیم‌های ملی بسکتبال قطر و عربستان خواهیم رفت. تیم ملی بسکتبال باید ۱۹ خرداد ماه در اردن حضور داشته باشد و پس از انجام بازی ها روز ۲۵ خرداد به تهران باز خواهد گشت و برای برگزاری ۲ دیدار تدارکاتی با تیم ملی بسکتبال ژاپن، به این کشور خواهیم رفت و ۷ تیر ماه به تهران باز می‌گردیم. پس از آن چند روز بازیکنان استراحت خواهند کرد و سپس اردوی آماده سازی تیم ملی مجددا برای مسابقات المپیک آغاز خواهد شد.

تیم ملی جوانان سه دیدار تدارکاتی با تیم ملی بزرگسالان برگزار خواهد کرد

او درباره تاثیر لیگ برتر بسکتبال بر آمادگی بازیکنان تیم ملی گفت: ما امسال لیگ بسکتبال پرباری داشتیم و خوشبختانه بازی‌های پلی آف با کیفیت بود. همه بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردار هستند و بازیکنانی مثل بهنام یخچالی و آرون گرامی پور لژیونر‌های کشورمان از آمادگی بالایی برخوردار هستند. ما پویان جلال پور را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم و او باید در یک یا ۲ تورنمنت بازی کند تا ببینیم شرایطش چگونه است. تیم ملی جوانان هم از ۱۰ تیرماه باید در مسابقات جام جهانی جوانان بسکتبال شرکت کنند و آن‌ها سه بازی تدارکاتی در روز‌های ۱۳،۱۱،۹ خرداد ماه با تیم ملی بزرگسالان برگزار می‌کنند تا تجربه اندوزی کنند و یک محک جدی قبل از اعزام به مسابقات بخورند.

قاسمی درباره وضعیت مصدومیت حامد حدادی برای حضور در پنجره سوم کاپ آسیا بیان کرد: نظر نهایی درباره بازی کردن حامد حدادی را باید تیم پزشکی بدهند. حامد حدادی جزو بهترین‌های ایران و آسیا بوده و یک مهره کلیدی برای تیم ما است، اما تیم ملی ایران هم بسیار قدرتمند است و سلامتی حدادی در اولویت ما قرار دارد و امیدوارم اتفاقات خوبی برای او رخ دهد.

او خاطرنشان کرد: حامد حدادی در حال حاضر کار‌های درمانی و تمرین با وزنه خود را انجام می‌دهد و امیدواریم روند بهبودی او هرچه سریع‌تر حاصل شود. اگر حدادی در بازی‌های تدارکاتی مقابل ژاپن بازی کند او می‌تواند هرچه زودتر  آمادگی خود را به دست بیاورد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار