نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال:

در بسکتبال ۳ نفره، مربی می‌تواند نقش سرپرست را هم ایفا کند

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در حاشیه رونمایی از لباس بانوان بسکتبال برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک، توضیحاتی را بیان کرد.

فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه رونمایی از لباس بانوان بسکتبال برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک، درباره شفاف نبودن بعضی از اتفاقات در فدراسیون بسکتبال، اظهار داشت: هر فدراسیونی مشکلات خاص خودش را دارد. ما تیم‌ها را با توجه به شرایط، راهی مسابقات می‌کنیم. ضمن این که باید بستر مناسبی برای اعزام تیم‌ها شکل گیرد. اگر تعداد نفرات اعزامی به مسابقات کمتر باشد، فدراسیون پول کمتری پرداخت خواهد کرد.

او افزود: ما قصد داریم این پول را در جای بهتری خرج کنیم. ضمن این که به ۲ بازیکن جایگزین نیاز داریم تا در صورت مصدوم شدن بازیکنان اصلی، به ترکیب اضافه شوند. اعزام سرپرست مهم نیست و فرستادن این ۲ بازیکن اهمیت بیشتری دارد.

شجاعی در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده مبنی بر اعزام نشدن سرپرست به مسابقات انتخابی المپیک، گفت: در بسکتبال ۳ نفره بانوان، مربی هم در روز مسابقه نقش مهمی ندارد. یک مربی می‌تواند نقش سرپرست را هم ایفا کند، به همین دلیل قصد داشتیم صرفه جویی کنیم.

او در خصوص سطح مسابقات مجارستان و اتریش، اعتقاد داشت: تمام تیم‌ها با قدرت در این مسابقات شرکت خواهند کرد. ما باید تلاش کنیم تا بچه‌ها در بهترین شرایط راهی مسابقات شوند. در مجموع تیم خوبی داریم و برای نفرات جایگزین نیز ویزا تهیه کرده ایم. البته ممکن است در مجارستان تغییر بازیکن داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار