با نظر سرمربی تیم بسکتبال ۳ نفره بانوان کشورمان، ۴ بازیکن اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان کشورمان از اواخر فروردین ماه در مجموعه ورزشی دخانیات تهران با حضور ۱۰ بسکتبالیست برتر بانوان اردو زد تا برای رقابت‌های انتخابی المپیک آماده شوند. تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان پس از حذف ۴ بازیکن از ۱۰ بازیکن، اردو‌های خود را تا روز اعزام به مسابقات انتخابی المپیک ادامه خواهد داد. تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان باید با ۴ بازیکن در این رقابت‌ها شرکت کند.

بر همین اساس نیکا بیک لیک لی، سرمربی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره کشورمان نام ۴ بازیکن را برای شرکت در این مسابقات اعلام کرده است و ۲ بازیکن به صورت ذخیره تا روز اعزام تیم ملی در کنار بازیکنان اصلی در اردو حضور خواهند داشت.

فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: ما طبق برنامه ریزی کنفدراسیون بسکتبال آسیا که اعلام کرد اسامی ۴ بازیکن اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک را هرچه سریع‌تر ارسال کنیم، روز گذشته این موضوع را به سرمربی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان اعلام و پس از بررسی نام ۴ بازیکن اعزامی به مسابقات را برای کنفدراسیون آسیا ارسال کردیمآ اما باز هم تا زمان اعزام به مسابقات هر تغییر در ترکیب تیم ملی ممکن است. اردو‌های تیم ملی در حال حاضر با ۶ نفر دنبال می‌شوند و این ۶ نفر، نفرات تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان خواهند بود و ۴ بازیکنی که بهتر و شایسته تر باشند، اعزام خواهند شد. به همین دلیل تا لحظه آخر تغییر در ترکیب تیم ملی قابل پیش بینی است.

اعضای حاضر در اردوی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان:

معصومه اسماعیل زاده

دلارام وکیلی

کیمیا یزدیان طهرانی

نگین رسولی

شادی عبدالوند

یاسمن محمدی

تیم ملی بسکتبال ۳ نفره ایران از ۵ تا ۹ خرداد در اتریش برای کسب سهمیه المپیک با قدرت‌های بسکتبال جهان رقابت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار