رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از توزیع روزانه ۸۸ تن گوشت مرغ در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا علمدار یزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در کارگروه تنظیم بازار استان، گفت: به طور متوسط روزانه ۸۸ تن گوشت مرغ در استان توزیع می‌شود که این عدد در روز‌های آتی نیز افزایش می‌یابد و هیچ گونه کمبود و مشکلی در تولید و توزیع مرغ نداریم.

علمدار یزدی تصریح کرد: مقرر شد قرارگاه تولید و توزیع گوشت مرغ به صورت روزانه تشکیل جلسه داده و هر روز تصمیم‌های لازم را بگیرد. نیروی انتظامی نیز از خروج گوشت مرغ بدون مجوز از استان جلوگیری می‌کند.

علمدار یزدی در خصوص قیمت شن و ماسه افزود: هر تن شن و ماسه، با بررسی کمیته‌های تخصصی به قیمت ۷۰ هزار تومان برای مصرف کننده، که هر تن با کیفیت بالا و ارزش افزوده ۴۵ هزار تومان و ۲۵ هزار تومان هم به کرایه تعلق دارد مصوب شد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان همچنین از جمع بندی مشکلات و درخواست‌های دامداران یزدی و انعکاس این موارد به تهران برای اطلاع و تصمیم گیری خبر داد.

علمداریزدی با تأکید بر لزوم تمرکز بر روی بازار استان، گفت: همه فعالیت تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و شبکه‌های توزیع باید شفاف شده و جهاد کشاورزی هم بانک اطلاعات قوی را در این خصوص تهیه کرده تا ملاک همه برنامه ریزی‌ها و تصمیم گیری‌ها باشد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.