علیرضا شریفی نژاد گفت: در خصوص نحوه‌ی جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای انتقال آب و استفاده از پساب‌ها در صنعت باید نقشه راه مودن گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در  جلسه بررسی مشکلات واحد‌های راکد و صنعتی استان با بیان اینکه جلوگیری از هدر رفت آب باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد گفت: استفاده از صنایع و منابع آبی باید موجب تقویت شرکت‌ها در تولید شود.

او افزود: باید در بحث جذب سرمایه گذار نقشه راهی در استان تنظیم و تدوین شود تا از وجود این افراد در استان به سمت درآمدزایی بهره برد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان نیز از لزوم هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و برطرف کردن موانع پیش روی سرمایه گذران تاکید کرد و گفت: در بحث آب اگر جذب سرمایه گذار صورت گیرد قطعا به دنبال آن اشتغال و تولید به همراه خواهد داشت.

امیر خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصاد دارایی و نائب رئیس شرکت خدمات سرمایه گذاری استان سمنان در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: امروز جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان سمنان با حضور تعدادی از مدیران اجرایی دستگاه‌های برگزار شد که در خصوص یکی از مهمترین مشکلات پیش رو استان سمنان که کمبود آب هست بحث و بررسی شد.

او افزود: با توجه به اینکه استان سمنان یکی از استان‌های کم‌آب هست برنامه ریزی‌های متفاوتی جهت انتقال آب‌های بین حوضه‌ای و مدیریت مصرف بهینه منابع آب و همچنین استفاده از آب‌های موجود از جمله آب‌های غیر متعارف همانند پساب‌ها در رابطه با نحوه استفاده و تخصیص این پساب‌ها به فاضلاب شهرستان سمنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.