فرماندار سابق شاهرود گفت: در بحث راه اندازی و احیاء واحد های راکد و بنگاه های اقتصادی، شاهرود با راه اندازی و احیاء ۲۲ واحد راکد رتبه اول استان سمنان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فخری فرماندار سابق شاهرود در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شاهرود گفت: منشا هر مشکل امنیتی ممکن است از بروز یک آسیب اجتماعی و عدم انجام وظیفه درست و وجود بی اعتمادی در بین مردم بوجود آید.

او افزود: اگر بتوانیم اعتماد سازی با صداقت و تلاش شبانه روزی را در دستور کار قرار دهیم می توان از بروز مشکلات امنیت و اجتماعی جلوگیری کرد که در شهرستان شاهرود این‌ مهم به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فخری ادامه داد: در بحث مبارزه با کرونا به نسبت شاخص کشوری تلاشها و اقدامات مطلوبی صورت گرفت که نشان از برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه دانشگاه علوم‌ پزشکی شاهرود و همراهی و مشارکت مردم، مسیولین و علما و ائمه‌ جمعه بوده است و امروز شاهد گزارش های بسیار مطلوب از سوی وزارت بهداشت و درمان هستیم.

فرماندار سابق شاهرود با بیان اینکه در بحث افزایش ظرفیت و توان تولیدی واحد های تولیدی، شهرستان شاهرود با افزایش توان تولیدی ۳۸ بنگاه اقتصادی و تولیدی،رتبه اول استان را به خود اختصاص داد تاکید کرد: در بحث راه اندازی و احیاء واحد های راکد و بنگاه های اقتصادی، شاهرود با راه اندازی و احیاء ۲۲ واحد راکد رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام / گ 

برچسب ها: واحد تولیدی ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.