مدیرکل پست استان سمنان از استقبال مردم استان از خط مستقیم پست استان سمنان به مازندران خبرداد و گفت: از ابتدای اجرای این طرح حجم مرسولات در حدود ۳ برابر افزایش یافته است.

حمید آقاجانی مدیرکل پست استان سمنان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: خط مستقیم ارسال مرسولات پستی از استان سمنان به مازندران و برعکس به منظور کاهش زمان و سهولت در کار از ۱۵ اردیبهشت سال جاری آغاز شد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

او افزود: با اجرای طرح جدید، مرسولات بعد از قبول از مشتری در استان سمنان تجزیه می‌شود و به‌صورت مستقیم به پست استان مازندران و گلستان جهت توزیع ارسال می‌شود و این روند به صورت بالعکس از مازندران به سمنان نیز عملیاتی است.

آقاجانی ضمن بیان اینکه این طرح با هدف افزایش ضریب ایمنی مرسولات اجرا شد افزود: در روز‌های گذشته مرسولات به مقصد تهران ارسال و مرکز تجزیه و مبادلات تهران محصولات را، پس از پردازش، به استان هدف ارسال می‌کرد که همین موضوع آسیب دیدگی مرسولات را به همراه داشت که با اجرای این طرح آسیب دیدگی مرسولات کاهش یافت.

به گفته مدیر کل پست استان سمنان از دیگر مزایای این طرح افزایش سرعت سیر مرسولات می‌باشد و با راه‌اندازی این خط پستی، مدت ارسال مرسوله‌ها به میزان یک روز کاهش می‌یابد.

او با اشاره به اینکه این طرح با هدف سبک سازی حجم مرسولات وارده به مرکز تجزیه و مبادلات کشور راه اندازی شد گفت: در صورتی که این در طرح در تمامی استان‌های کشور اجرایی شود، مدت سیر مرسولات پستی در کشور کاهش می‌یابد.

مدیر کل پست استان سمنان ضمن بیان اینکه هزینه‌های زیادی برای ایجاد راه اندازی خطوط بر شبکه پستی تحمیل شد بیان کرد: این اقدامات در جهت جلب و افزایش رضایت مشتریان صورت گرفته و نرخ خدمات پستی تغییر نکرده است.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار