تشکیل شورای استخراج بیت کوین برای استخراج پایدار و شفافیت بیشتر

استخراج کنندگان برجسته بیت کوین می‌گویند که می‌خواهند به مشکل پایداری این رمز ارز بپردازند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج، مایکل سایلور مدیرعامل شرکت میکرواستراتژی (MicroStrategy) روز دوشنبه در توئیتی نوشت که پس از ملاقات آخر هفته با ایلان ماسک مدیر عامل تسلا و استخراج کنندگان برجسته بیت کوین در آمریکای شمالی، این گروه توافق کرده اند که برای ارتقا شفافیت استفاده از انرژی و تسریع در ابتکارات پایداری در سراسر جهان یک شورای استخراج بیت کوین تشکیل دهند.

اوایل روز ماسک توئیت کرد که این گروه متعهد شده، استفاده‌های تجدیدپذیر فعلی و برنامه ریزی شده را منتشر کند و از ماینر‌ها هم بخواهد چنین کاری کنند. به گفته سیلور، در این گروه نمایندگانی از Argo Blockchain، Blockcap، Core Scientific، Galaxy Digital، Hive Blockchain Technologies، Hut ۸ Mining، Marathon Digital Holdings و Riot Blockchain حضور داشتند.

ایمیل‌های شرکت‌های ارجاع شده به سایلور بلافاصله روز دوشنبه برگشت داده نشد، اما سخنگوی گلکسی به بلومبرگ گفت که نماینده‌ای در این تماس شرکت کرده است و چندین شرکت دیگر هم که ذکر شده بودند با پشتیبانی از این طرح توئیت کردند. شرکت Hut ۸ Mining تأیید کرد که این بخشی از بحث‌هایی است که سایلور به آن اشاره کرده و با ارسال توئیتی نوشت: "این امر به بازار آموزش می‌دهد که استخراج پایدار امکان پذیر است و از اولویت برخوردار است. "

تشکیل شورای استخراج بیت کوین برای استخراج پایدار و شفافیت بیشتر

استخراج پایدار بیت کوین

پیتر وال مدیر عامل آرگو بلاکچین، در توئیتر خود نوشت: "به عنوان یکی از اعضای بنیانگذار شورای استخراج بیت کوین، آرگو برای استخراج پایدار و شفافیت بیشتر تلاش خواهد کرد. "

براساس یک تخمین، استخراج بیت کوین از مقدار قابل توجهی برق استفاده می‌کند و سالانه به اندازه مصرف هلند از برق استفاده می‌کند. البته این با ماموریت اعلام شده تسلا در "تسریع در انتقال جهان به انرژی پایدار" مغایرت دارد و مشخصات مربوط به چگونگی برنامه ریزی استخراج کنندگان برای مقابله با مسائل زیست محیطی بیت کوین، در دسترس نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار