بیست و چهارمین سمینار آنالیز ریاضی و کاربرد‌های آن به صورت مجازی در دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالرحمن رازانی دبیر بیست و چهارمین سمینار ریاضی و کاربرد‌های آن گفت: این سمینار برای بررسی آخرین دستاورد‌های علمی شاخه‌های مختلف آنالیز ریاضی با نظارت مستقیم انجمن ریاضی ایران با حضور و مشارکت جامعه دانشگاهی سراسر کشور در دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه در این سیمنار، محققین، دانشجویان و اساتید داخل و خارج از کشور، آخرین یافته‌های علمی خود را ارایه می‌کنند، افزود: این سمینار پنجم و ششم خرداد ماه جاری در گروه ریاضی محض دانشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و با توجه به بر خط بودن این سمینار، خوشبختانه استقبال خوبی از آن شده و انتظار می‌رود حدود ۲۰۰ نفر شرکت کننده (از داخل و خارج کشور) در این سمینار حضور یابند.

دبیر بیست و چهارمین سمینار ریاضی و کاربرد‌های آن افزود: در این سمینار ۱۲۳ مقاله ارایه شده است که امیدواریم بتواند کارایی و تاثیرگذاری لازم را براساس اهداف تعیین شده داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.