فرمانده پلیس راه بجنورد از واژگونی یک دستگاه کامیون با یک کشته در محور بجنورد آشخانه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   فرمانده پلیس راه بجنورد از واژگونی یک دستگاه کامیون با یک کشته در محورواژگونی کامیون در بجنورد، یک کشته بر جای گذاشت بجنورد آشخانه خبر داد.


بیشتر بخوانید 


سرهنگ مهدی کیوان نژاد گفت: دیشب در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد واژگونی در گردنه امین اله نرسیده به روستای مملجه، بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند، که در این سانحه راننده کامیون به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.


اوافزود: علت این حادثه در حال بررسی است.


سرهنگ کیوان نژاد با بیان اینکه این کامیون پس از واژگونی و ورود به باغ‌های کشاورزی دچار حریق و به باغ‌ها خسارت وارد کرده است به همه شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.


ابراهیم پرفند رئیس جمعیت هلال احمر بجنورد هم دلیل واژگونی تریلی حامل چسب مایع را در محور بجنورد- جنگل گلستان در محدوده گردنه بدرانلو را جدا شدن اتاقک راننده از تریلی اعلام کرد و گفت: حضور به موقع نیرو‌های امداد و نجات هلال احمر شهرستان بجنورد باعث جلوگیری از سرایت آتش سوزی به تانکر حامل ۲۸ تن چسب مایع و افزایش خسارت‌های احتمالی ناشی از آن شد.


اوایل اردیبهشت ماه نیز اثر واژگونی یک دستگاه تریلی حامل سیمان در محور بجنورد- اسفراین و در گردنه اسدلی باعث مرگ راننده این وسیله نقلیه شد، در این حادثه سرعت بالای کامیون دلیل بروز این سانحه اعلام شد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.