معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از آغاز ثبت نام کتاب فروشی‌های این استان در طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد رستمی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: کتابفروشی‌های استان قزوین می‌توانند از امروز (چهارم خردادماه ١٤٠٠) با مراجعه به سایت tarh.ketab.ir در طرح "بهارانه کتاب۱۴۰۰" ثبت‌نام کنند.

وی افزود: کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های قبلی، برای تایید شرکت در بهارانه کتاب ۱۴۰۰ نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

رستمی اضافه کرد: طرح بهارانه کتاب توسط خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی و حمایت از کتابفروشی‌ها برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در این طرح تسهیلاتی در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: در این طرح کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام، می‌توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.

رستمی درباره زمان برگزاری طرح فصلی کتاب یاد آور شد: این طرح از ۱۷ خرداد در کتابفروشی ‎های سراسر کشور آغاز می ‎شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.