رئیس کل دادگستری گلستان از ماموریت دادستان‌های گلستان برای رونق دوباره تولید در کارخانه‌های راکد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، طی سالیان گذشته واحدهای تولیدی زیادی در گلستان بر اثر عواملی نظیر  رکود، واردات بی‌رویه، قاچاق اجناسی که نمونه داخلی دارند، بالابودن هزینه‌های تولید، کاهش قدرت خرید مردم و در این اواخر شیوع کرونا  از چرخه تولید خارج شده اند، در پی توقف چرخ تولید در این کارخانه ها هزاران کارگر بیکار و معیشتشان به خطر افتاده است.

هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در این باره گفت: ۳۴۸ واحد‌ تولیدی راکد، در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان شناسایی و لیست آن‌ها به تفکیک هر شهرستان به  دادستان‌ها ارسال شده است.

هاشمیان افزود: دادستان‌ها مکلفند پس از بازدید از این واحد‌ها و بررسی مشکلات آن‌ها با کمک دستگاه‌های اجرایی برای رونق دوباره این واحد‌ها تلاش کنند.

این مقام ارشد قضایی استان گفت: ستاد‌های اقتصاد مقاومتی در همه حوزه‌های قضایی استان فعال است و به صورت دوره‌ای واحد‌های تولیدی را پایش و برای گره گشایی از تولیدکنندگان تلاش می‌کنند.

او ادامه داد: در دو سال گذشته با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان، ۳۷ کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل دوباره احیا و  حدود هزار و ۲۰۰ کارگر در این واحد‌ها مشغول به کار شدند.

انتهای پیام/فا/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.