فرمانده انتظامی ملایر گفت:ماموران پلیس آگاهی این شهرستان ۲ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه خودروی وانت نیسان کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمد باقرسلگی فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی مستقر در ایست بازرسی حرم آباد، به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شدند و با هماهنگی دستگاه قضائی آن را برای بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.

او درادامه افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سلگی با بیان اینکه عزم پلیس ملایر برای مبارزه با قاچاقچیان سوخت و فرآورده‌های نفتی جدی است، ادامه داد: همچنین یک محموله کولر گازی و لاستیک قاچاق در ۲ ماموریت در این شهرستان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی حین کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند و با هماهنگی دستگاه قضائی آن را برای بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.

سرهنگ سلگی بیان کرد: در بازرسی از این کامیون، ۵ دستگاه کولر گازی و ۶ دستگاه پنل کولر خارجی قاچاق که ارزش آن‌ها توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: در ماموریت دیگری ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد در بازرسی از یک دستگاه خودرو وانت نیسان، ۱۰ حلقه لاستیک خودروی خارجی و قاچاق که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده را کشف کردند و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قانونی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.