رئیس دادگستری راور گفت: عملکرد مطلوب رسانه ها می تواند منجر به حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا سنجری رئیس دادگستری راور در ششمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی شهرستان راور گفت: دستگاه‌های مسئول در زمینه پیشگیری از جرائم انتخاباتی باید ضمن رصد فضای مجازی، در خصوص جلوگیری از بروز جرائم انتخاباتی اقدامات لازم را انجام دهند.

او افزود: رسانه ها و مسئولان باید طوری عمل کنند که مردم حضور پرشور و خوبی در عرصه انتخابات داشته باشند و نامزدهای انتخابات نیز باید طوری عمل کنند که از جرائم انتخاباتی پیشگیری شود.

سنجری با تاکید بر اینکه اعضای شورای پیشگیری و مسئولان ادارات و نهادها باید بی‌طرف باشند، تصریح کرد: همه امانتدار مردم هستیم و این از موارد حق الناس است که باید در درباره آن پاسخگو باشیم.

او بیان کرد: دستگاه های ذیربط از جمله فرمانداری و سایر ادارات مسئول باید به طور منظم و به موقع گزارشات تخلفات و جرائم انتخاباتی را به محاکم قضایی اعلام کنند تا رسیدگی شود.

سنجری با بیان اینکه هدف شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مچ‌گیری نیست، افزود: هدف این شورا، پیشگیری و اصلاح است؛ لذا مسئولان برگزار کننده انتخابات باید ساز و کاری ایجاد کنند تا مردم حضور خوب و پررنگی در انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار