همکاری در امور اجتماعی، فرهنگی و قرآنی با انعقاد تفاهم نامه‌ای بین سازمان تبلیغات اسلامی با کمیته امداد و شورای عالی زکات خوزستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تفاهم نامه همکاری در امور اجتماعی، فرهنگی و قرآنی در مناطق محروم خوزستان با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری، در جهت مبارزه با فقر و محرومیت، اجرایی نمودن سند کاهش فقر، ترویج و توسعه فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری در جامعه و بهره مندی از ظرفیت ها‌ی موجود با افزایش تعاملات دو جانبه دستگاه‌ها با رویکرد محرومیت زدایی، میان کمیته امداد و اداره کل تبلیغات اسلامی استان بسته شد و جهت اجرا به واحد‌های ستادی تابعه ابلاغ می‌شود.

جمال شیبه گفت: موضوع این تفاهم نامه همکاری و مشارکت نظام یافته ۲ دستگاه، در همه زمینه‌های ممکن با بهره گیری متقابل از ظرفیت‌های موجود به منظور ترویج بیشتر فریضه الهی زکات در سطح استان و جامعه است و با توجه به اثر گذاری تبلیغات مبلغین در توده‌های مختلف جامعه و احساس ضرورت این امر در گروه‌های هدف، ۲ نهاد انقلابی کمیته امداد و سازمان تبلیغات در خصوص بسترسازی در امر محرومیت زدایی و ترویج فریضه الهی زکات در جامعه اسلامی اهدافی را دنبال می‌کنند.

او افزود: این تفاهم‌نامه به منظور احیاء، توسعه و ترویج فرهنگ زکات در همه سطوح با بهره‌گیری از ظرفیت فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای روحانیون مستقر در استان منعقد شده است.

دبیر شورای زکات استان خوزستان اظهار داشت: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از اهداف اصلی این نهاد می‌باشد و یکی از مواردی دستیابی به این هدف را آسان می‌کند توانمندی فرهنگی و تقویت باور‌های دینی در بین خانواده‌های تحت حمایت است که قطعاً همکاری و کمک سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند مثمر و سودمند باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.