۵۰۰ نفر از اعضای ستاد انتخاباتی بایدن و حزب دموکرات در نامه‌ای به رئیس جمهور آمریکا خواستار حمایت او از ملت فلسطین شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آکسیوس، بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای ستاد انتخاباتی بایدن و حزب دموکرات در نامه‌ای سرگشاده به او خواستار حمایت بیشتر دولت آمریکا از ملت فلسطین شدند. در این نامه همچنین از بایدن خواسته شده که رژیم صهیونیستی را درباره اقدامات جنایت کارانه‌اش در حملات موشکی به غزه پاسخگو کند.

این افراد اقدامات رژیم صهیونیستی در حملات موشکی به غزه را نقض حقوق بشر دانستند و در هفته‌های اخیر با اعمال فشار به بایدن خواستار مقابله دولت آمریکا با اقدامات رژیم صهیونیستی شدند.

در  این نامه که اولین بار از سوی واشنگتن پست رویت شده، امضاکنندگان از دولت بایدن به دلیل همکاری برای برقراری آتش بس در غزه قدردانی کردند اما از او خواستند تا شرایط محاصره و گسترش شهرک سازی‌ها را که منجر به این درگیری‌ها می‌شود، بررسی کند.

اعضای حزب دموکرات در این نامه نوشتند به شدت نگرانند که رژیم صهیونیستی با استفاده از بودجه آمریکا به بکارگیری تجهیزات نظامی برای کشتن غیرنظامیان، هدف قرار دادن روزنامه نگاران و سرکوب خشونت آمیز تظاهرات در اراضی اشغالی، کرانه باختری و قدس اشغالی ادامه دهد.

در این نامه همچنین از دولت بایدن خواسته شده تا از حق تعیین سرنوشت  ملت فلسطین حمایت کند و در آن تاکید شده که بازگشت به وضعیت موجود غیرقابل دفاع است، زیرا فلسطینیان را از صلح، امنیت و تعیین سرنوشت  خود محروم می‌کند.

بیش از ۲۳۰ فلسطینی توسط حملات موشکی رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیدند که بیشتر آنان زنان و کودکان بی‌گناه بودند. در این حملات ۱۵۰۰ واحد مسکونی و تجاری در غزه تخریب و بیش از ۷۵ هزار نفر آواره شدند. 

 بایدن برای چندین دهه از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی بوده است. این درگیری دو هفته‌ای اختلافات بین بایدن و اعضای حزب دموکرات را آشکارتر ساخت زیرا دولت او ضمن تأیید حمایت از آنچه حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود خوانده شد با فشار برای ایجاد آتش بس روبرو شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۴۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
برید شامورتی بازهای دروغگو جمع کنید بساط حیله گرانتون رو اگر راست می گید اول خود رئیس جمهور جو بایدن ملعون رو محکوم و مجازاتش کنید که چراغ سبز رو به رژیم جعلی صهیونیستی سفاک غاصب برای بمب باران غزه روشن کرد و اجازه داد که تا می تواند جنایات جنگی کنند به مرگ برسونتشون که به تب باسازی شما آمریکایی های جنایتکار راضی شوند و در غزه ورود کنید و تمامی عوامل جبهه مقاومت را توسط جاسوسانتون دستگیر و شکنجه و نابود کنید و غزه را هم اشغال کنید امت واحده رسول الله ص گول این پدرسوخته های شامورتی بازان قماربازان دروغگویان فتنه گران توطئه گران آمریکایی صهیونیستی تروریست جنایتکاران رو نخورید که بد نقشه هایی برای فلسطین اشغالی و قدس شریف و نوار غزه و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص کشیده اند . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار