حاج احمد متوسلیان و گروهی از رزمندگان، پس از آزادسازی خرمشهر

پسر شهید همت، تصویری ماندگار از 4 خرداد 1361 که جمعی از رزمندگان و حاج احمد متوسلیان در آن حضور دارند را به همراه توضیحاتی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر از اهمیت زیادی برای مردم ما برخوردار است چرا که دفاع و ایستادگی در این مناطق با کمترین امکانات و با همکاری و ازخودگذشتگی جانانه خود مردم همراه بود و شیرینی آزادسازی‌اش به دل تمام میهن دوستان در هر نقطه از کشور نشست.

به همین مناسبت، محمدمهدی همت، پسر شهید همت، تصویری قدیمی مربوط به آزادسازی خرمشهر را در صفحه شخصی خود منتشر کرده و درباره آن نوشته است:

"«...خبر رسيده وقتى به امام خبر آزادى خرمشهر را داده‌اند، ايشان لبخند زده‌اند.صرف همين لبخند امام، براى ما بزرگ‌ترين تسلی قلبى محسوب می‌شود. ما آنقدر سعادت داشتيم كه قلب امام را شاد كنيم، قلب اين ملت را شاد كنيم. شاد كردن اين ملت، بزرگترين اجرى بود كه خدا به ما داد...»
فرازى از بيانات جاویدالاثر حاج احمد متوسليان؛ فرمانده تيپ٢٧ محمد رسول اللهﷺ در جلسه جمع بندى مرحله چهارم نبرد الى بيت المقدس، قرارگاه فرعی نصر-٢، شنبه هفتم‌خرداد۱۳۶۱. سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر؛ روز پايدارى و پيروزی، بر شما خجسته باد.

شناسنامه تصویر:
چهارم خرداد۱۳۶۱، مسجد جامع خرمشهر
ایستاده از راست:
امیر رزاق‌زاده؛ راوی تیپ۲۷
شهید محسن حیاتی‌پور؛ جانشین گردان تخریب
جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان؛ فرمانده تیپ۲۷محمدرسول‌الله
اسدالله توفیقی؛ راوی تیپ۲۷
نفر نشسته:
جاویدالاثر تقی رستگارمقدم؛ مسئول واحد آموزش و تاکتیک تیپ ۲۷
"

رزمندگان پس از آزادسازی خرمشهر به همراه احمد متوسلیان


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار