رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : سیر بیماری کرونا در استان نزولی است، اما این روند بسیار کند است و در صورت نادیده گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی ممکن است با پیک دیگر بیماری مواجه شویم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه روند کاهش بیماری کرونا شکننده است، گفت : از مردم می‌خواهیم همچنان دستورالعمل ها را رعایت کنند چرا که عادی انگاری شرایط باعث شیوع ویروس‌های جهش یافته و آغاز موج‌های بعدی خواهد شد.

او گفت : اگر در دورهمی‌های تبلیغاتی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا دستورالعمل های بهداشتی رعایت نشود به طور قطع با افزایش موارد بیماری مواجه خواهیم شد.

 مرادی افزود: تعداد مراسم عروسی نیز در هفته‌های اخیر افزایش یافته است و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در این مراسمات روند افزایشی بیماری کووید را در پی خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود: ارائه خدمت در مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشکده بهداشت امروز آغاز شده و مرکز تجمیعی خدیجه کبری (س) در شهر کرمانشاه فردا راه اندازی خواهد شد، جهت ارائه خدمات بهتر به مردم، سایر مراکز تجمیعی نیز باید هر چه سریعتر راه اندازی شوند.

 مرادی ادامه داد: واکسیناسیون کرونا در استان به خوبی در حال انجام است، اما روند ارائه خدمات باید به گونه‌ای باشد که تا حد امکان از ایجاد ازدحام در مراکز جلوگیری شود.

او گفت: واکسیناسیون باید با دقت و سرعت بیشتری انجام شود و در این راستا باید تعداد مراکز را اضافه کنیم و شیفت‌های کاری در این مراکز در دو نوبت صبح و عصر برقرار باشد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.