سردار سلیمانی در ساری گفت: عملیات سیف القدس در واقع راهبرد حضرت امام راحل و ملت ایران در دفاع مقدس بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز دوشنبه ۳ خرداد در نشست تخصصی با اقشار بسیج مازندران در ساری با بیان اینکه مازندران در طول تاریخ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درخشش داشته است، افزود: عملیات سیف القدس در واقع راهبرد حضرت امام راحل و ملت ایران در دفاع مقدس بوده است.

او با بیان اینکه انتخابات تغییر از وضعیت موجود به مطلوب است، افزود: دولت انقلابی نیازمند کادرسازی است و در صورت نداشتن کادر گرفتار دیوانسالاری خواهد شد.

سردار سلیمانی با عنوان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تاکید مقام معظم رهبری به جوانان، مردم، امید به آینده، روحیه جهادی و جهش و پیشرفت است در حالی که در شیوه‌های دیوانسالاری، تمرکز بر دستگاه‌ها است و مردم گذاشته می‌شود.

او با بیان اینکه جنگل‌های هیرکانی در حال از بین رفتن است، گفت: تفاهمنامه‌ای در این بخش برای احیا و نجات جنگل‌ها در شمال منعقد شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه درگام دوم انقلاب اسلامی، قصد شکستن فضا‌های موجود و برتری یافتن مردم بر دیوانسالاری است، افزود: مردم رکن اصلی مردمسالاری اسلامی است و در دوران دفاع مقدس بدون مردم، نمی‌توانستیم جنگ را اداره کنیم.

او گفت: در دوران دفاع مقدس با کمترین هزینه‌ها و با حضور مردم توانستیم به برتری دست یابیم و بزرگترین افتخارات را در تاریخ خلق شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه مردم یمن بر جبهه زر و زور و رسانه پیروز شدند، افزود: برای اولین بار رژیم صهیونیستی از گسترش جنگ پرهیز کرد و تمام فرودگاه‌هایش تعطیل شده است.

او گفت: برای اولین بار آمریکایی‌ها سرزمین‌های اشغالی را ترک کرده و همه شرایط برای تحقق وعده الهی و پیش بینی مقام معظم رهبری برای اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی در حال انجام است.

سردار سلیمانی با عنوان اینکه ایران اسلامی ام القرای انقلاب و اسلام محسوب می‌شود، افزود: بسیج سند راهبردی براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پیشنهاد داده است و هدف این بیانیه، تحقق دولت اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: سند توسعه پنجساله کاری خوب و هوشمندانه است و باید به آن تحول شود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار