شماری از نمایندگان ایرلندی پس از جنایات رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان، طرحی را برای اخراج سفیر این رژیم به پارلمان ارائه دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، در پی جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، پارلمان ایرلند با متهم کردن این رژیم به جنایات جنگی، پاکسازی قومی و گسترش شهرک‌سازی غیرقانونی، طرحی را درباره اخراج سفیر این رژیم ارائه داده است.

این طرح که در آن  آمده است «حضور سفیر اسرائیل در ایرلند در این شرایط غیرقابل دفاع است»، احتمالا این هفته در پارلمان به رای گذاشته می‌شود.

11 قانونگذار از چهار حزب ایرلند هفته پیش قبل از اجرای آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت در غزه، این طرح را ارائه دادند.

در این به شهادت غیر نظامیان و کودکان از سوی رژیم صهیونیستی، حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه و  تشدید خشونت فعلی با تلاش برای پاکسازی قومی ۲۸ خانواده فلسطینی در منطقه شیخ جراح اشاره شده است.

این طرح لازم الاجرا نیست، اما دولت ایرلند را در مواضعش در قبال رژیم صهیونیستی تحت فشار قرار می دهد.

در همین حال، یک منبع دیپلماتیک صهیونیست گفت که این طرح از سوی تعداد کمی از «افراط‌گرایان» مطرح شده است و سفیر اوفیر کاریو «چمدان های خود را نمی‌بندد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
انشااله به زودی تمام جهان از صهونیست ها روی بر میگردانند
آخرین اخبار