سرهنگ قاسمی گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و در اجرای طرح همگام با کشاورز بیش از ۲ تن کود شیمیایی رایگان میان کشاورزان توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ سید اکبر قاسمی ، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی  خرمشهر  و در اجرای طرح همگام با کشاورز، سپاه ناحیه مرکزی رشت امروز بیش از ۲ تن کود شیمیایی از نوع سولفات منیزیم میان کشاورزان ۵۳ روستا در شهرستان رشت توزیع کرد.

او ، با بیان اینکه سپاه قدس گیلان و سپاه نواحی در راستای امنیت غذایی و افزایش تولید محصولات کشاورزی از جمله برنج، تفاهم نامه همکاری با عنوان طرح همگام با کشاورز با سازمان جهاد کشاورزی گیلان امضاء کرده است، افزود: در اجرای طرح همگام با کشاورز مربیان و مروجان بسیجی در مراحل مختلف کاشت، داشت و برداشت محصول با هدف امنیت غذایی، رونق تولید و افزایش محصول در کنار کشاورزان و شالیکاران هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ، با اشاره به اینکه این طرح در مدت ۳ سال است که در روستای استان در حال اجرا است، گفت: سپاه ناحیه مرکزی رشت امسال به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی فتح خرمشهر ۱۱۴ کیسه ۲۵ کیلویی کود شیمیایی از نوع سولفات منیزیم را میان کشاورزانی که آزمون خاک انجام داده اند و خاک آنان مرغوبت لازم برای کشت و کار را دارد، توزیع کرده است.

سرهنگ قاسمی تصریح کرد: امسال ۳۸ مربی و مروج بسیجی در کنار کشاورزان ۵۳ روستا در شهرستان رشت برای آگاه بخشی هرچه بیشتر با هدف رونق تولید حضور دارند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.