مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: کودکان و نوجوانان خوزستانی و همدانی می‌توانند از موزه جنگ خرمشهر بصورت مجازی بازدید کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: همزمان با سوم خردادماه و سالروز آزادسازی خرمشهر، در قالب ویژه برنامه «حماسه و پیروزی» کودکان و نوجوانان مراکز کانون ۲ استان خوزستان و همدان از موزه جنگ خرمشهر مجازی بازدید خواهند کرد.

او افزود: این ویژه‌نامه ساعت ۱۲ امروز سوم مردادماه ۱۴۰۰، به صورت زنده از صفحه اینستاگرام مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ خرمشهر به آدرس kfp_khoramshah۰۲@ پخش خواهد شد.

کیانی اظهار داشت: موزه جنگ خرمشهر، نخستین و پربازدیدترین موزه دفاع مقدس کشورمان است که میراث گرانبهای ۸ سال جنگ تحمیلی را در ۳ گالری مختلف شامل؛ خرمشهر پیش از جنگ، خرمشهر در جنگ و خرمشهر پس از جنگ در معرض نمایش عموم قرار داده است.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، در این موزه از اصابت نخستین خمپاره به شهر تا تصاویر خاطره انگیز لحظه آزادی، موزه جنگ خرمشهر آثار ارزشمند و فراوانی را از اشغال این شهر در درون خود جای داده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.