تصاویری از نیم صفحه نخست روزنامه های استانی مورخ دوشنبه سوم خردادماه را مشاهده می کنید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،تصاویری از نیم صفحه نخست روزنامه های استانی مورخ دوشنبه سوم خردادماه را با تیتر و عناوین مختلف مشاهده می کنید.

در طول یک سال گذشته و قبل از آن تهرانی‌ها هرازگاهی قطع برق را تجربه می‌نمودند که با برقراری ارتباط با خدمات شرکت توزیع برق دلیل آن اشکال در سیستم و خرابی اعلام می‌شد. حال این خاموشی‌ها به چند ساعت در روز رسیده است و بهانه آن را کاهش بارندگی‌ها می‌دانند. اگر از بحث‌های محوری عبور کنیم که تشخیص و تفسیرهای مردم بهتر از برخی مدعیان و کارشناسان است این پرسش مطرح است که با این وضعیت اگر در تهران زلزله بیاید تکلیف چیست؟این موضوع در روزنامه آفتاب یزد با تیتر"در وزارت نیرو چه خبر است؟" مورد انتقاد قرار گرفته است.

این روزها درباره قطعی برق دلایل مختلفی بیان می شود؛ گرمای هوا رمزارز ها، عدم سرمایه گذاری در زیرساخت ها و هر کدام از عوامل چقدر در قطعی برق نقش دارند؟روزنامه خراسان با انتخاب تیتر "مقصران خاموشی ها" به این موضوع پرداخته است.

روزنامه کیمای ایران با انتخاب تیتر"تکرار تراژدی های تابستانی" به مشکلاتی که در تابستان به دلیل خاموشی ها و برگزاری امتحانات حضوری پیش روی دانش آموزان است، در گرمای طاقت فرسا پرداخته است.

آفتاب یزد

خراسان

اخبار اصفهان

کرمان امروز

خبر جنوب

کاغذ وطن

اقتصاد کیش

روزنامه آذربایجان

صبح کاسپین

خبر شمال

پیام سپیدار

سفیر ایلام

خراسان رضوی

ساقی آذربایجان

خراسان جنوبی

سیمای شهر

بشارت یزد

صبح ساحل

افسانه

دریا

یاقوت وطن

طرح نو

زاینده رود

عسلویه

اصفهان زیبا

گویه

طلوع

سبحان

بشارت کیش

سپهر غرب

اصفهان امروز

عصر اصفهان

پیام آشنا

نصف جهان

قدس

بامداد جنوب

ولایت قزوین

باختر

وارش

خراسان شمالی

دیار پاکان

تماشا

خراسان امروز

پیام ما

عجب شیر

سپهر ایرانیان

شهرآرا

شهرآرا

کیمیای ایران

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.