مدیر روابط عمومی و خدمات ایمنی سازمان آتش نشانی شهرداری خرمشهر از آتش سوزی در یک آرایشگاه زنانه و مصدومیت یک نفر در این حادثه خبرداد.

میلاد جعفری مدیر روابط عمومی و خدمات ایمنی سازمان آتش نشانی شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:طی تماس شهروندان راس ساعت ۱۲:۴۰مبنی بر آتش سوزی در یک آرایشگاه زنانه  واقع در خیابان چهل متری دو تیم عملیاتی از ایستگاه شماره یک(مرکزی)سازمان آتش نشانی شهرداری خرمشهربه محل اعزام شد.

او افزود: آتش نشانان در بدو ورود به صحنه حادثه عملیات اطفاء را آغاز کردند.

مدیر روابط عمومی و خدمات ایمنی سازمان آتش نشانی شهرداری خرمشهر گفت:متاسفانه در این حادثه یک بانوی حدودا۲۶ساله دچارسوختگی شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل گردید.

او تصریح کرد:علت بوجود آمدن این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی خرمشهر درحال بررسی است.

انفجار  یک منزل مسکونی 

مدیر روابط عمومی و خدمات ایمنی سازمان آتش نشانی شهرداری خرمشهر همچنین گفت:امروز انفجار  یک منزل مسکونی  واقع در کوی کوتشیخ  به سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهرستان اطلاع داده شد که بلافاصله دو تیم عملیاتی از ایستگاه شماره دو(شاهد)سازمان آتش نشانی شهرداری خرمشهربه محل اعزام شد.

حریق یک آرایشگاه زنانه در خرمشهر / انفجار یک منزل مسکونی

او افزود:آتش نشانان دربدو ورود به صحنه حادثه عملیات جداسازی و اطفاء را آغاز کردند.

جعفری با بیان اینکه خوشبختانه دراین حادثه تلفات جانی نداشتیم تصریح کرد:علت بوجود آمدن این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی خرمشهر درحال بررسی است اما شواهد اولیه نشان دهنده نشت گازشهری و در نتیجه انفجار است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.