سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بازی فردای تیم خود مقابل تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از بازی مقابل تراکتور تبریز در چارچوب مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: با تیم خوب و پرمهره تراکتور بازی داریم. هر ۲ تیم شرایط خاصی در جدول دارند و تمام تمرکز ما این است که فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم. تمام بازیکنان آماده هستند و تنها مشکل تیم ما مصدومیت ۶ نفر از بازیکنان تیم است که آن‌ها را فردا در اختیار نداریم. ۲ نفر از بازیکنان مصدوم ما به بازی رسیده‌اند، اما متاسفانه یک بازیکن ما روز گذشته مصدوم شد و او را برای درمان نزد تیم پزشکی فرستاده‌ایم.

نکونام افزود: تیم ما شرایط خوبی دارد و هر نفری که فردا آماده باشد و به میدان برود باید بهترین عملکرد را داشته باشد. فردا باید تمام تلاش خود را انجام بدهیم تا با استفاده از برنامه‌ای که داریم یک نمایش خوب ارائه بدهیم و به موفقیت برسیم. نکته‌ مهم برای ما این است که در بازی فردا باید با تمرکز بالا به میدان برویم تا به امید خدا به موفقیت برسیم.

جواد نکونام درباره شانس این تیم برای کسب سهمیه المپیک گفت: فصل قبل و امسال هیچ قولی به هیچ کسی نداده‌ام، اما تمام تلاش مان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در تمامی مسابقات داشته باشیم.

او ادامه داد: اگر پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته نبود  و می‌توانستیم در نیم‌ فصل بازیکن  بگیریم قطعا شرایط اینگونه نبود و یک مقدار کار ما راحت‌تر می‌شد، اما واقعا کار سختی نسبت به تیم‌های دیگر لیگ برتر با توجه به تعداد بازیکن حاضر در تیم داریم. سعی کردم در جام حذفی به شش بازیکن خود استراحت بدهم، سه بازیکن خود را اصلا به شیراز نبردیم تا بتوانیم آمادگی بازیکنان را برای لیگ حفظ کنیم. خیلی سخت است درباره کسب سهمیه لیگ قهرمانان صحبت کنیم، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را در ادامه مسابقات داشته باشیم.

سرمربی فولاد در پایان گفت: اکنون بزرگترین مشکل تیم ما وضعیت چمن ورزشگاه فولاد آره نا است. ما پس از یک ماه بدون جلسه تمرینی در زمین اصلی برای دیدار با گل‌گهر به زمین رفتیم و شما هم دیدید که زمین ما زرد و سوخته بود. اکنون هم چمن ورزشگاه اصلا وضعیت خوبی ندارد و فکر می‌کنم که این چمن در شأن مردم خوزستان و هواداران فولاد نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار