سخنگوی صنعت برق در خصوص دلایل قطعی مکرر برق در مناطق مختلف کشور طی روزهای اخیر توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق در برنامه گفت و گوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر در خصوص دلایل قطعی برق توضیح داد: امسال با خشکسالی و افزایش دمای زودرس مواجه هستیم که منجر به کاهش ۵۰ درصدی مخازن آب نیروگاه‌های برق‌آبی و کسری ۳ هزار و ۵۰۰ مگاواتی تولید برق شده است.

او ادامه داد: همچنین امسال نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش مصرف برق داشته ایم که بخشی از این رشد مصرف به استخراج رمزارز بر می‌گردد.

سخنگوی صنعت برق درباره میزان تولید و مصرف برق در کشور گفت: میانگین تولید برق در کشور حدود ۵۵ هزار مگاوات است و پیش بینی مصرف برای تابستان هم همین رقم است، اما روز گذشته مصرف برق به ۵۴ هزار و ۵۰۰ مگاوات رسید، البته برنامه‌هایی با صنایع برای مدیریت مصرف برق داریم.

این مقام مسئول افزود: براساس تخمین‌های مراکز معتبر، استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز حدود ۲ هزار مگاوات برق مصرف می‌کنند. همچنین مصرف کنندگان مجاز رمز ارز از روز گذشته از مدار خارج شده اند و در ۴ ماه اوج مصرف اجازه فعالیت ندارند.

رجبی مشهدی در پاسخ به این سوال که چرا به جای قطع برق تولیدکنندگان غیرمجاز رمز ارز، به سرعت برق مصرف کنندگان خانگی قطع می‌شود و اینکه آیا نمی‌شود از میزان مصرف برق (بالا رفتن غیر عادی رقم کنتور) تولیدکنندگان رمز ارز را شناسایی کرد؟گفت:  بخش عمده‌ای از آن‌ها در شهرک‌های صنعتی، دامداری‌ها و ... مستقر هستند و برخی از آن‌ها از تجهیزاتی استفاده می‌کنند که دستگاه قرائت کنتور را به خطا می‌اندازد.

او ادامه داد: در این بخش مردم می‌توانند به ما کمک کنند و با شناسایی و معرفی آنها، پاداش دریافت کنند که پاداش ۲۰ میلیون تومانی برای معرفی استخراج کنندگان غیر مجاز ارز دیجیتال در نظر گرفته شده است.  تاکنون در مجموع حدود ۱ میلیارد تومان پاداش هم پرداخت شده است.

سخنگوی صنعت برق اعلام کرد: میزان مصرف هر ماینر (رایانه تولید رمز ارز) به اندازه یک کولر گازی است.

معاون شرکت توانیر درباره بی‌برنامگی روز گذشته در قطعی برق گفت: متوسط رشد مصرف برق کشور در ۱۰ سال گذشته ۱.۸ درصد بود و در شرایط اوج ۳ تا ۵ درصد، اما امسال ۲۰ درصد افزایش مصرف را تجربه کردیم که جبران ۹ هزار مگاوات کسری بسیار سخت است. البته برخی مشکلات فنی موجب شد که قطعی برق قبل از برنامه اعلام شده اتفاق بیفتد که تمام تلاش خود را برای رفع آن انجام می‌دهیم.

رجبی مشهدی ضمن عذرخواهی از مشکلات به وجود آمده، گفت: از مردم خواهشمندیم به ویژه در ساعات اوج مصرف برق با ما همکاری لازم را داشته باشند، هم‌اکنون نیاز به ۲۰ درصد کاهش مصرف برق داریم که مهم‌ترین کمک مردم در حوزه وسایل سرمایشی است.
 
او افزود: اگر دمای کولر‌های گازی حدود ۲۵ یا ۲۶ درجه تنظیم شود، حدود ۲۰ درصد صرفه‌جویی حاصل می‌شود. سایه‌بان و دور کُند کولر آبی هم ۳۰ تا ۴۰ درصد مصرف برق و مقداری هم مصرف آب را کاهش می‌دهد.
 

دریافت خسارت ناشی از قطعی برق

 
سخنگوی صنعت برق کشور درباره نحوه دریافت خسارت‌ ناشی از قطع برق گفت: مردم می‌توانند به سایت (bime.tavanir.org.ir) مراجعه و اعلام خسارت ناشی از قطعی برق کنند. پس از طی مراحل مربوط خسارت از طرف بیمه پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مصرف برق ، قطعی برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۴:۴۹ ۱۵ تير ۱۴۰۰
حاضرم نارنجک به خودم ببندم زیر تانک بخوابم اما زیر کولری که دم به ساعت برق نداره تو دمای ۵۰ درجه نخوابم مرگ یکبار شیونم یکبار
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۴۴ ۱۲ تير ۱۴۰۰
کشوری که تو تامین برق شهرونداش مونده چطور روش میشه بگه جمعیت ایران کم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
واقعا که!!
یکی دیگه رمز دیجیال استخراج میکنه ما مردم باید برقمون قط شه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
اصلا نباید مراکز استخراج ارز وجود داشته باشد.فشار روی مردم است تا آقازاده ها سود کنند؟وجود همین فسادها باعث میشود مردم بیشتر عصبی و ناراحت شوند.پس این نیروگاه اتمی که کلی پول خرح آن کردید چرا این قدر ضعیف عمل میکند و دائم خراب است؟جنس روسی و چینی بهتر از این نمیشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۶ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
همه مدرسه ها تعطیل هستن دانشگاه ها که سیستم های پر مصرف خنک کننده دارن تعطیل هستن خیلی از ادارات ساعت کاری کمتر کردن بعد هنوز مردم بدبخت صرفه جویی کنن تو این گرما؟
به خصوص ما مردم که جنوب هستیم.
چرا این سیستم های برق تبلیغاتی و چراغهای پرمصرف مغازه ها رو
جمع نمیکنید؟ بعضی از نمایشگرای تبلیغاتی بیست و چهار ساعته روشن هستن بدون اینکه هزینه ای بدن چون به برق مستقیم وصل شدن نه برق مغازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
واقعا برای خودم متاسفم از خدا از ته قلبم میخوام نه خودتون نه والدینتون آرامش نداشته باشید در دو دنیا که مادر 32 ساله ای هستم با توکل همیشگی به خدا امروز به نقطه ای رسیدم آرزو مرگ دارم بلکه اونطرف شرایطم بهتر بشه که نیست
Iran (Islamic Republic of)
شهروند گمنام
۲۲:۰۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
درماندگی دولت چاره و امید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
روحانی به همه وعده هاش معکوس عمل کرد فقط مونده اب و برق مجانی که اونم داره انجام میده.چه ملت قدر نشناسی هستیم ما.اصلا ایا ایران دولتی هم دارد ؟اگر داره چکار میکنن دولتی ها؟دولت این جوری نباشه که بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
خدا لعنت کنه هرچی آدم دروغگو...اکثر ماینرها مال دولته اما گردن مردم میندازه که شانه از بار مسولیت خالی کنه.بعد میگه خسارت میدیم سال 98 ترانس تو کوچه ما ترکید آسانسور و درهای آپارتمان و لامپهای ساختمان همه سوختن...الآن 1400 هنوز خسارت بما ندادن.بعد وعده سرخرمن به مردم میدن.ریشه تمام بدی ها و پلیدیها دروغه که الاماشالله به مردم بیچاره تحوبل میدن حسابی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
همه اينها برنامه ريزي شده توسط افراد نفوذي در دستگاههاي حساس كشور هست . برق توليدي بيشتر توسط نيروگاههاي گازي توليد ميشه و ربطي به خشكسالي نداره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
چرا چندتا نیروگاه تولید برق هسته ای درست نمیکنین تا چند سال مشکل قطعی برق نداشته باشیم ،ما که تحریم هستیم و آب از سر ملت گذشته ،پس یه کاری کنید و اینقدر از آمریکا نترسید.
-
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
هیات دولت خودش توی استخراج ارز دیجیتال دست داره ...النم برق مردمو قطع میکنن که اذیت نشن برای استخراج ارز
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۳۴ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
علتش نساختن نیروگاه برقه
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۰۸:۱۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
کسانی که می گویند هسته ای به چه دردی می خورد اگربدانند که یکی از فواید آن تولید انرژی پایدار ومطمئن وپاک وارزان است دیگر این حرف را نمی زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
با این اوضاعی که درست کردید هی نگید نسل چرا ایجاد نمی شه؟؟ شما همین تعداد جمعیت رو هم نمی تونید اداره کنید
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۳:۵۲ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
غیر مسئولین کسی نمیتونه از این کارا کنه و سازمان های امنیتی نفهمند، کار خودتونه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۲:۰۹ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
خاک بر سر نظارت و مدیریت شما مسولین بشه که همیشه فشارهای ناشی از ضعف هاتون روی سر مردم بی نواست.خاک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
ای کسانی که از راه حق الناس پول در میآورید، بدانید که به زودی در آتش جهنم، جزغاله خواهید شد.
با تشکر، یه بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۰:۵۴ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
متاسفانه مدیران ما بجای تولید بیشتر و احداث نیروگاههای غیر آبی و در نتیجه فروش برق بیشتر و درآمد زایی منتظر می مانند تا کفگیر به ته دیگ بخورد بعد تازه می گویند کمتر مصرف کنید . میدونید امروز بخاطر قطع برق چندین بیمار از دنیا رفتند و چندین بیمار که نیاز به درمانهای تشخیصی داشتند مدت زیادی در خیابان سرگردان بودند تا برق بیاید . واقعا اگر اقتصاد می دانید که در اقتصاد گفته شده تولید بیشتر برابر با سود بیشتر . شما هم که پول برق را پلکانی حساب می کنید پس چرا بجای تولید بیشتر یا حداقل احداث نیروگاههای کمکی بهانه های واهی تحویل مردم می دید . قضیه رمز ارزها چیز پیشبینی شده ایی بود و شما از قبل می دونستید مصرف بالا خواهد رفت پس باید به فکر تولید بیشتر بودید . به حمدلله در احداث نیروگاه هم که خودکفا هستیم و ربطی به تحریمها نداره . بجای بهانه آوردن کار کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ایرانی
۰۰:۳۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
اگر به فکر مردم بیچاره بودید از سال قبل چاره ای می کردید نه الآن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
معاهده زیست محیطی پاریس
United States of America
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
استاد دانشگاه کلاس را تشکیل نمیده و میگه برق رفته
United States of America
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
فکر امتحانات دانش آموزان نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
درضمن روی هردستگاهی باید یک دستگاه خنک کننده درحدکولرگازی باشه
این کار برق هسته ای میخاد
ولی توایران الان مافیای قدرت دارن ارز استخراج میکنن که کسیم نمیتونه بهشون ایراد بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
این خوبه که از مردم درخواست همکاری دارید ولی فراموش نکنید که شما ۸ سال مسوول بودید و می بایستی فکر این روزها را می کردید ۸ سال وقت داشتید تا نیرو گاه خورشیدی بسازید اونهم کشور ما که بیشترین افتاب را در سال داریم می تونستید نیرو گاه و انرژی هسته ای را برای تولید برق به کار بگیرید اما نکردید . ایا نبابد به مردم خودتون جواب بدهید .
Iran (Islamic Republic of)
ع
۰۰:۱۳ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
جدول اشتباه هست تو یکی از شهرستان های تهران ۳ ساعت و نیم برق نبود تو منطقه پیروزی تهران به جای یک بار دو بار رفته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
چه قدر قانع کننده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
دلیل ماینرهای چینی ها نیست ؟ و صادرات برق به کشورهای همسایه ؟ خوب اگه برق آبی مشکل خورده ، نیروگاه هسته ای که هست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۵۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
کسی نمی گن چرا برق قطع میشه ، دلیلش رو همه میدونن، بحث همه اینه که چرا اطلاع رسانی نمی کنید و جدول زمان بندی ارائه نمی کنید، شاید بابت این قطعی جون یه آدم گرفته بشه ، مثلا نیاز به دستگاه اکسیژن ساز داشته باشه ولی برق نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
زمستان گاز نداریم ،تابستان برق و آب نداریم ، خسته شدیم از این بی برنامگی ،فقط حقوقشون رو خوب بلدن بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
مثل اینکه حقوق ها و دستمزدهاشون کاری به زمستون و تابستون نداره!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
با سلام چند مطلب اساسی در پاسخ به هیات محترم دولت
اولا در خصوص رمزارزهای غیرمجاز بسیاری دلالان و نصابان آزادانه نسبت به نصب دستگاه های رمزارز اقدام و هیچ گونه اقدام قانونی علیه ایشان که عملا به دادوستد دستگاه های قاچاق ماینر می پردازند از سوی مراجع صورت نمی پذیرد.
ثانیا پس از جمع آوری دستگاه های غیرمجاز ادارات ذیربط با اخذ جرائم نسبت به عودت دستگاه ها به متولیان امر اقدام نموده و مجدد روز از نو و روزی از نو. لذا به نظر می رسد تدبیری قانونی در خصوص وضعیت عودت دستگاه های غیرمجاز رمزارز وجود ندارد.
ثالثا هیچ گونه تعاملی بین ادارات مخابرات و شرکت برق وجود ندارد. بسیاری از شرکت های مخابراتی که با ارائه خدمات به مراکز رمزارز سودهای کلان به جیب میزنند به راحتی با ارائه اطلاعات به مراجع ذیربط می توانند مراکز رمزارز را شناسایی نمایند که با توجه به سود شرکت های مذکور این مهم اتفاق نیفتاده نخواهد افتاد.
ث
Serbia
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
من امتحان داریم پدرمونو در اوردین میریم سایت سایت ارور میده چون کشش نداره تا یکم میگذره سایت بالا میاره برق میره تا برق میاد میریم میبینیم امتحان داره تموم میشه . میدونید چه بار روانی و استرس سر ما دانشجو های بدبخت هوار کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چطوری میخواین تو قیامت پاسخ گو باشین . مسئول شدین برای خوردن و خوابیدن یا کار کردن برای ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
دلیل عین روز روشن است هر ساله به تعداد واحد مسکونی در سراسر کشور اضافه میشود وبا ازدواج خانواده های جدید تشکیل می‌شود و نیاز به واحد مسکونی جدید است وواحد مسکونی جدید نیاز به آب برق وگاز دارد ودولت ها هر ساله برای این جمعیت جدید وواحد های مسکونی باید با سرمایه گذاری وساخت نیروگاه نیازهای اولیه را تامین کند که آن سرمایه گذاری هم با فروش برق گاز و آب به مردم به صندوق بیت المال باز می‌گردد تا چند سال پیش بدلیل سرمایه گذاری دولت‌ها الخصوص دولت نهم و دهم علاوه بر نیاز داخل زمینه صادرات برق هم فراهم شده بود ولی دولت یازدهم و دوازدهم حتی یک ریال هم برای سرمایه گذاری در صنعت برق وگاز واب هزینه نکرده است ولی بودجه آن را در بودجه نویسی آورده وپولش را هم از خزانه بیت المال برداشت کرده و با لا کشیدن ونتیجه اش هم الان شده قطعی پی در پی آب وبرق ودر زمستان گاز بقیه دلیل فقط توجیه وماله کشی روی دزدی هایشان است وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
دلایل شو از چین بپرسیذ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
جناب سخنگو در مورد گسترش ویلا نشینی و آثار آن روی مصرف انرژی چیزی نگفتند . می دانید مرز بین شهر و روستا از بین رفته ؟ میدانید هرکسی مقداری پول پیدا میکند هوس خرید زمین در روستا و برپایی ویلا به سرش میزند ؟ هر روز در جای جای کشور ویلاست که مثل قارچ از زمین می روید . این مکانها مثل یک خانه ی معمولی نیستند بسیار مجلل و تشریفاتی هستند همه ی امکانات سرمایشی و گرمایشی و صوتی و تصویری را هم دارند که انرژی مصرف میکنند . یا عامدانه یا غیر عامدانه به این موضوع نمی پردازند . تاوان این خوش نشبنی را باید بخش عظیمی از افراد بی بضاعت و البته اقتصاد ملی باید بپردازد . آمار آن را در بیاورید آن وقت متوجه خواهید شد علت اصلی افزایش مصرف انرژی در کجاست .
Iran (Islamic Republic of)
به تو چه
۲۳:۱۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
مردم همه چی رو میدونن. ربطی به خشکسالی نداره خودتون هم میدونید. تولید برق آبی کمترین درصد تولید برق در کشور رو داره. خودتون ماینر دارید میندازید گردن مردم.این بود وعده آب و برق مجانی.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۳:۰۸ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
واقعا شورشو درآوردید یه محله چند بار باید برقش قطع بشه؟بی انصافا محله ما ۲تا ۲ساعت برق رفته یعنی عرضه جمع کردن ماینرها رو ندارید هرچند دولت عرضه هیچ کاری رو تو این ۸سال نداشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
به مردم هیچچچچچ ربطی نداره بی لیاقتی کسایی ک قدرت دستشونه با یخرده از اون پول هایی که میگیرین نیرو گاه خورشیدی میزدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
فقط میتونم بگم متاسفم برا خودم که با چنین مسئولی ......الان تو این برهه زمانی قطعی برق جای توجیه نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
امروز سه بار قطعی برق داشتیم.
چه بساطیه؟!
برگشتیم به عهد دایناسورها.
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۲۲:۴۶ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
چون چینی ها بیت کویین دارن ایران تولید میکنن دستگاه هاشون خراب نشن از برق ما کم میکنن تا برق اونا قطع نشع واقعیت رو بگو عزیز دل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
قطعنامه پاریس که بدون هیچ گونه کارشناسی و فقط بخاطر برجام رفتید امضا کردید نتیجش شده این ان خط لوله از خلیج فارس و دریای عمان تا اصفهان و غیره را که فقط شو تبلیغاتی بود را اگر راه انداخته بودید اینجور نمیشد سالها گفته شد مزرعه های صفحات خورشیدی درست کنید تا وارد شبکه برق شود فقط هی گفتید سرمایه گذاری بخش خصوصی و از ان طرف هم که بخش خصوصی را بی اعتماد کردید حالا نتیجه اش این شد وای برشما که ملت ایران را از هر نعمتی دارید دور میکنید وای بر شما دولت تدبیر و امید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
دولت دراین چند سال کم کاری خودرا به پای بارش کم باران ومصرف مردم نگذارد مقصر اصلی دولت است و.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
دلیل کمبود برق صادرات هست که هیچ اشاره ای بهش نمیشه....چرا اینو نمیگید تا کی دروغ بسه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
ما چهارتا لامپ ledیک مهتابی و دو تا دستگاه ایفون تصویری و یک گوشی بیسیم در اپارتمانمان سوخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
همانطور که ماینرهای غیرقانونی به بیت المال اسیب می زنند و باید جلوی کارکردشان را گرفت لازم هست که ماینرهای قانونی که پولش به جیب نظام می ره ویک روش کسب درامد و دور زدن تحریم هاست و برق زیادی مصرف می کنه هم جمع شوند. ثانیا سالهاست مردم منتظر استفاده از انرژی صلح امیز هسته ای اند که بخاطر ش هزاران بلا و مصیبت را دیدند و مسئولان هم بخاطر انرژی هسته ای از ما مردم و داشته هایمان مایه گذاشتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
عرضه اداره 80 میلیون و ندارین التماس ازدیاد جمعیت دارین هر روز یه داستانه مرغ و گوشت و تخم مرغ و پیاز و گوجه و پوشک و ..... حالا م که برق و آب تو لوازم و مایحتاج ضروری مردم لیاقت تامین ندارین البته اگه دزدیا اجازه بده بعد انتظار فرزند آوری و درد پیری جمعیت و میخورین !!!!
Iran (Islamic Republic of)
Ahmad
۲۲:۳۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
همیشه یک جواب آماده واسه قطعی برق داریم و همیشه هم قطعی برق داریم
Iran (Islamic Republic of)
حین
۲۲:۲۹ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
سلام اینها همش حرفه عرضه ندارن از امکانات کشور درست استفاده بکنند کشوری که این همه گاز .انرژی خورشیدی ‌‌انرژی بادی بالقوه دارد چرا باید روزی ۶ ساعت برقش قطع بشه والا خجالت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
بی کفایتی مسئولان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
شاید معادله پاریس
Netherlands
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
خدا لعنتتان کند با این مدیریت کردنتان
Iran (Islamic Republic of)
حدادی
۲۲:۰۵ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
همش دروغ،دروغ،دروغ .خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
دلیلش سیمان کردن قلب راکتور آب سنگین هست و ادامه ندادن ساخت نیروگاه های دو و سه هسته ای بوشهر در هفت سال گذشته .
روز به روز با پیشرفت تکنولوژی مصرف کالاهای برقی زیاد می شه که از قبل هم در قانون توسعه، پیش بینی شده بود و باید نیروگاه های جدید و توسعه صنعت هسته ای اتفاق می افتاد. این وظایف انجام نشد حالا هم تو زمستون برق قطع می شه هم تابستون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
درست وقت کلاس دانشگاه قطع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
برای امتحان مجازی هم خسارت میدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
این چه وضع مملکت هستش یا برق نیست یا اینترنت قطع شده یا بخاطر کرونا بازارها تعطیل ما باید چطوری کار کنیم بدبخت شدیم رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
بیش از ۱۵ سال یا بیشتر مردم رو تو تحریم قرار دادین ک انرژی هسته ی حق مسلم ماست و استفاده ما صلح امیزه و برای مصارف پزشکی وتولید برق است..کو پس چرا استفاده نمیکنین..رادیو دارو نداریم برق نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
همش مردم ضرر میدن دروغ میگید اندیشه شهریار تمام لامپ های بلوک ترکید اداره برق زیر بار خسارت نرفت ظلم میکنید خودتان مزرعه اجاره دادید توش موندین خودتان به عراق میدین مردم تاوانشو پس یدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
من یه سوال دارم موقع پرداخت قبض برق پرداخت نشده میرسه مثل عقاب اقدام میکنید. چجوری باور کنیم دستتون بستس که ماینر ها رو از خدمات برق محروم کنید؟ برای مصرف برقمون باید از شما اجازه بگیریم؟ معدن مشهد رو شنیدید امروز؟ مشکلات بیماران تنفسی با دستگاه رو دیدید امروز؟ به فکر اعمالتون باشید خیلی اینور زود میگذره ها.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند گمنام
۲۱:۳۸ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
این بار در زمینهء برق «غافلگیر» شدند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
بی کفایتی مدیرها
استخراج بیتکوین
ضرر و زیان رسوندن به مردم با سوختن وسایل برقی
اذیت کردن مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
خیلیها میگن بخاطر استخراج بیتکوینه امیدوارم صحت نداشته باشه آخه ما به دولت اعتماد کامل داریم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
دیگه مشخص شد فقط ماینرهای غیر مجاز برق مشرف می کنند اصلا فکر نکنید یک وقتی ماینرهای دارای مجوز ررق مصرف می کنند و احیانا تاثیری در کمبود برق دارند تازه شنیده شده از کشورهای دیگه هم در ایران با مجوز رمز ارز تولید میکنند اگر صحت داشته باشه شاهکار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
دلیل ساده دستگاه های ماینر چینی ها تو ایران دلیل خاموشی هستند خدایش چرا صورت مسئله پاک می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
حداقل خبر می‌دادین!!!!
چجوری جواب خدارو می‌دین؟؟؟؟
آخرین اخبار