پس از برقراری آتش‌بس، مردم همچنان در کشور‌های مختلف در حمایت از فلسطینیان تجمع و تظاهرات می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌رغم برقراری آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت، مردم جهان به حمایت خود از فلسطینیان و به خصوص مردم غزه که یازده روز زیر آتش حملات صهیونیست‌‌ها بودند، ادامه می‌دهند. 

آمریکا، تجمع یهودیان در حمایت از فلسطینیان

ده‌ها تن از یهودیان ساکن آمریکا با برگزاری تجمع اعتراض در یکی از میدان‌های شهر نیویورک، با ملت فلسطین اعلام همبستگی کردند. شرکت‌کنندگان در این تجمع پلاکارد‌هایی در حمایت از ملت فلسطین در دست داشتند. روی برخی از پلاکارد‌ها این عبارت درج شده بود که یهودیت از صهیونیسم و از نظام تبعیض نژادی که اسرائیل در حق فلسطینان مرتکب می‌شود، جدا و با آن متفاوت است.

سوئیس، حمایت از آرمان فلسطین

شهر ژنو سوئیس شاهد برگزاری تظاهرات در حمایت از آرمان فلسطین بود. شرکت‌کنندگان در تظاهرات در شهر ژنو، از کشور‌های اروپایی خواستند مواضع خود را در مسئله فلسطین تغییر دهند.

هلند، اعلام همبستگی با فلسطینیان

همچنین در شهر ترنئوزن هلند هم ده‌ها نفر با برگزاری تظاهرات، همبستگی خود را با ملت فلسطین ابراز کردند.

آلمان، سر دادن شعار ”آزادی فلسطین“ 

ده‌ها نفر با برگزاری تجمع در شهر برلین آلمان هم بر حمایت از فلسطینی‌ها تاکید کردند. شرکت‌کنندگان در این تجمع، پرچم‌های فلسطین و کاریکاتور‌هایی برای انتقاد از عملکرد رسانه‌های غربی در پوشش جنگ غزه، در دست داشتند. تجمع‌کنندگان، فریاد ”آزادی فلسطین“ سر دادند.

پاکستان، محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی

هزاران نفر از مردم شهر کراچی پاکستان هم با برگزاری تظاهرات گسترده در این شهر، حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام کردند. تظاهرکنندگان پاکستانی که پرچم‌های فلسطین را در دست داشتند، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند. هزاران نفر از شرکت‌کنندگان در این تظاهرات فریاد می‌زدند: ”لبیک یا الاقصی“.

لبنان، برافراشتن پرچم‌های فلسطین

شماری از جوانان لبنان، پرچم‌های حزب‌الله لبنان و فلسطین را در ورودی مزارع اشغالی شبعا در مرز‌های لبنان و فلسطین در جنوب لبنان نصب کردند.

بحرین، تجمع در حمایت از قدس و غزه

جمعیت حمایت از مردم فلسطین در بحرین به مناسبت پیروزی گروه‌های مقاومت فلسطین بر رژیم صهیونیستی و مجبور کردن این رژیم به پذیرش آتش‌بس با حضور در استان «المحرق» در حمایت از قدس و نوار غزه تجمع همبستگی برگزار کردند.

سوریه، تاکید بر پیروزی مقاومت در تحمیل شکست به رژیم صهیونیستی

شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی سوریه هم با برگزاری تجمع در میدان «سعدالله الجابری» در شهر حلب از مردم غزه حمایت کردند.
آنان در تجمع همبستگی با ساکنان غزه اعلام کردند: گروه‌های مقاومت فلسطینی توانستند با پیروزی بر رژیم صهیونیستی این رژیم را مجبور کنند که آتش‌بس را بپذیرد.

لیبی،  محکومیت اهانت به مقدسات اسلامی

صد‌ها نفر از نفر شهروندان لیبی و فلسطینیان مقیم این کشور بعد از پایان نماز ظهر با برگزاری تجمع در میدان «الشهداء» با ساکنان نوار غزه اعلام همبستگی کردند. شهروندان لیبی و فلسطینیان مقیم این کشور، حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اهانت به مقدسات اسلامی در مسجد مبارک الاقصی و جنایاتی را که نیرو‌های اشغالگر در حق مردم فلسطین در قدس و نوار غزه مرتکب می‌شوند، محکوم کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار