منابع خبری از یورش سومین گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست به صحن‌های مسجد الاقصی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از خبرنگار خود از یورش سومین گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست به صحن‌های مسجد الاقصی خبر داد.

شبکه تلویزیونی الاقصی هم گزارش داد: ۱۲۶ نفر از شهرک نشینان صهیونیست و شش نفر از عناصر دستگاه اطلاعاتی اسرائیل بعد از ظهر امروز به صحن‌های مسجد الاقصی یورش بردند.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که تشکیلات خودگردان این اقدامات شهرک نشینان را محکوم و آن را باعث از سرگیری تنش ها دانسته است.

پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آمادگی گروه‌های افراطی ساکن اراضی اشغالی مخصوصا «گروه المعبد» برای حمله به مسجد الاقصی خبر داده بوند.

گروه المعبد به همراه بسیاری از حامیانشان در ورودی «المغاربه» جمع شده‌ بودند که به گفته شاهدان عینی با خود سلاح‌های اتوماتیک نیز داشتند.

طبق اعلام قبلی، رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان خواسته بود تا دو هفته یا بیشتر به مسجدالاقصی نروند با این حال، این گروه‌های افراطی به مسجدالاقصی آمده و خواستار رفع این محدودیت شدند. «ایتمار بن غفیر» عضو پارلمان رژیم صهیونیستی که از صهیونیست‌های افراطی نیز هست از شهرک‌نشینان دعوت کرد به مسجدالاقصی حمله کنند.

روز جمعه رژیم صهیونیستی بعد از ۱۲ روز تجاوز وحشیانه به غزه و شهادت ۲۷۴ تن از مردم فلسطین که در بین این تعداد ۷۰ کودک و ۴۰ زن بودند و زخمی شدن بیش از ۸۹۰۰ تن دیگر مجبور به اعلام آتش‌بس در غزه و دیگر اراضی اشغالی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۵۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
بسم الله الرحمن الرحيم
سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ البَصِيرُ .
پاك و منزّه است آن (خدايي ) كه بنده اش را از مسجدالحرام تا مسجدالاقصي كه اطرافش را بركت داده ايم شبانه برد، تا از نشانه هاي خود به او نشان دهيم . همانا او شنوا و بيناست .
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
" صدق الله العظیم " و " صدق الله العلی العظیم". لبیک یا رسول الله ص .
مقاومت اسلامی فلسطین باید پر قدرت ورود کند و هر کنشی را با شدیدترین واکنش در قدس شریف مسجد القصی مطهر و نورانی پاسخشان دهد حیدروار مقتدرانه و قدرتمندانه و غیرتمندانه و سلحشورانه خیبر کنشون کنید این صهیونیستهای خار نکبت خبیث نژادپرستان غاصبین را تا بفهمند دیگر دوران بزن بگیر ببند ببر بازداشت کردن اسیر کردن یک طرفه ناجوانمردانه در سر تا سر فلسطین اشغالی و قدس شریف گذشته . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر و عمل بموقع و تمام کننده .
آخرین اخبار