فرماندار مهاباد گفت: ۱۷۶ شعبه اخذ رای در مهاباد برای انتخابات پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار مهاباد اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه جاری، ۱۷۶ شعبه اخذ رای در سطح این شهرستان پیش بینی شده که برای تامین پرسنل آن به بیش از ۳ هزار نفر نیرو نیاز است.

خدرلو افزود: در این شهرستان تمام تمهیدات لازم از جمله در راستای فاصله گذاری اجتماعی و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه اندیشیده شده و این انتخابات با رعایت کامل این دستورالعمل‌ها برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه برخی از کمبود‌های موجود نیز با استفاده از بخش تامین می‌شود، اضافه کرد: بیش از ۶۶۰ دستگاه خودرو نیز برای برگزاری انتخابات در سطح شهرستان نیاز است که باید یک روز قبل از انتخابات در اختیار ستاد برگزاری قرار گیرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: انتخابات امسال از مهمترین برنامه‌ها واقدامات ارزشمندی است که ما تمام توان خود را به کار می‌بندیم تا انتخاباتی کاملاً قانونمند و سالم را در سطح شهرستان برگزار کنیم و مردم همیشه درصحنه مهاباد نیز همانند گذشته با مشارکت بالا در انتخابات بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.