معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد گفت: صلاحیت ۷۹ درصد داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در سه حوزه مهاباد، گوگ‌تپه و خلیفان تایید شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سلیمان پاکزاد معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد اظهار داشت: از مجموع کل داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر ۱۵۷ نفر در این شهرستان تایید صلاحیت شدند که ۱۲۶ نفر در مهاباد، ۲۱ نفر در گوگ تپه و ۱۰ نفر نیز در خلیفان صلاحیت شان احراز شده است.

او افزود: همچنین از بین داوطلبان شورای این سه شهر، ۲۲ نفر از مهاباد، ۲ نفر از گوگ تپه و یک نفر نیز از شهر خلیفان رد صلاحیت شده اند.

پاکزاد تصریح کرد: از مجموع ۱۹۷ نفر داوطلب سه حوزه مهاباد، گوک تپه و خلیفان همچنین ۱۵ نفر به درخواست خود انصراف دادند که از این تعداد ۱۲ نفر در حوزه مهاباد و سه نفر نیز مربوط به حوزه خلیفان هستند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد اضافه کرد: تمامی داوطلبان رد صلاحیت شده از امروز تا ۲۸ اردیبهشت ماه به مدت چهار روز وقت دارند که اعتراض خود را به هیات مرکزی نظارت اعلام کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.