سقوط یک تکه یخ بزرگ از آسمان، موجب سوراخ شدن سقف خانه یک شهروند آمریکایی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از ساکنان اهل فلوریدای آمریکا پس از برخاستن از خواب با صحنه‌ای عجیب در خانه اش روبه‌رو شد. یک تکه یخ بزرگ که از آسمان سقوط کرده بود موجب سوراخ شدن سقف خانه این شهروند آمریکایی شد. بنا به گزارش فاکس ۱۳ این اتفاق صبح روز چهارشنبه و در خانه‌ای در پالم سیتی رخ داد. بنا به اعلام مرکز پلیس مارتین کانتی سقوط این تکه یخ موجب ایجاد یک سوراخ بزرگ در سقف این خانه شد.

مرکز پلیس مارتین کانتی تصاویری از این حادثه را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد. در این تصاویر مشاهده می‌شود که قسمتی از لبه سقف خانه این شهروند یک سوراخ بزرگ ایجاد شده است.


بیشتر بخوانید


بنا به این گزارش هیچ گزارشی مبنی بر مجروحیت اعضای این خانواده توسط پلیس دریافت نشده است. همچنین هنوز مشخص نیست این تکه یخ از کجا سقوط کرده است. با این حال گفته می‌شود احتمالا این تکه یخ احتمالا از یک هواپیمای عبوری بر روی خانه این مرد سقوط کرده باشد. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

سقف سوراخ خانه

وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که پیشتر نیز وقوع حادثه‌ای مشابه در شهر کوچک هندرسون در ایالت نوادا خبرساز شده بود. در آن حادثه سقوط یک یخ ۱۸ کیلویی از هواپیمای در حال فرود موجب خسارت به سقف گاراژ یک شهروند محلی شده بود.

سقف سوراخ خانه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۵:۱۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
کار موجودات فضایی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
جنس سقف مگه چی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United States of America
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
من با دیدن این عکس کاملا گیج شدم، واقعا در این عکس چه اتفاقی رخ داده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
خخخخ
آخرین اخبار