پیدا شدن ده ها مار در خانه گِلی یک کشاورز هندوستانی خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیدا شدن ده‌ها مار در خانه یک مرد کشاورز هندوستانی خبرساز شد. این مارها داخل خانه گِلی این مرد پیدا شدند. این حادثه پس از آن رخ داد که یک کودک در حین بازی کردن در نزدیکی خانه این مرد چند تخم مار را  پیدا کرده بود. او بلافاصله تخم مار‌ها را به این مرد روستایی نشان داد.

مرد روستایی که هویتش مشخص نشده بلافاصله از یک مارگیر محلی با نام " کریشنا " برای پیداکردن مار‌های احتمالی کمک خواست. کریشنا پس از حضور در خانه این مرد کشاورز جستجوهایش را آغاز کرد و در کمال ناباوری بیش از ۶۰ بچه مار به همراه ۴۰ تخم مار را در خانه او پیدا کرد.


بیشتر بخوانید: پیدا شدن 111 مار کبری در یک خانه مسکونی ! + فیلم


در ویدئویی که منتشر شده است ده‌ها بچه مار را در داخل یک ظرف نشان می‌دهد. همچنین در این ویدئو این مارگیر در حال شکستن تخم‌های مار و خارج کردن بچه مار‌ها دیده می‌شود. این در حالی بود که جستجوی آن‌ها در این خانه برای پیداکردن مارهای  بزرگتر بی نتیجه ماند. این حادثه در تاریخ ۲۶ آوریل و در منطقه " مایوربهانج " واقع در ایالت اودیشا در شرق هند رخ داد.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که پیداشدن مار در یک منزل مسکونی در هند خبرساز می‌شود. سال گذشته نیز پیداشدن ده‌ها مار کبرا در یک خانه در روستای " بهادراک" هند خبرساز شده بود. انتشار خبر پیداشدن ده‌ها مار کبرا در خانه این مرد موجب تجمع صد‌ها نفر از مردم محلی در محل پیدا شدن مار‌ها شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۲:۳۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
هر چی خبره از هند هست چه هند چه خبره؟؟!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
Mmm
۰۹:۳۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
یا امام رضا !!!!!!
چه خبره!!!!!!!)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
یا مقلب القلووووووب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
وای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
عجیب نیست یک بار خونه ما هم مدت 15 روز همش مار میومد هرچی می کشتیم باز زیر فرشا بود فقط هم در یک اتاق.جالبه کهنمی فهمیدیم ازکجا میان.اتاق تمیزی هم بود ولی همش مارداشت بعد15 روز همشون رفتن سال بعددوباره همون زمان و همون تایم اومدن خیلی عجیب بود جالبه باهامون کارنداشتن.ازجهادهم اومدن سم زدن ولی بازهم فایده نداشت دوسال همینطوری بود و دیگه نیومدن
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۴:۰۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
وای خدا......
Iran (Islamic Republic of)
navidghpi
۱۶:۴۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
معمولاً مارها به طلا و نقره و بیشتر فلزات خودرا متمایل نشان میدعند وازآن بعنوان ازدیاد عمر استفاده میکنند. بهمین دلیل همیشه با زیر خاکی های مکشوفه مارهای زیادی همراه هستند.
احتمالاً درمنزل شما دفینه ای باشدکه مارها به آن واکنش نشان میدهند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا میکشتین خوب زنگ میزدین آتشنشانی میومد میگرفت میبرد دوست عزیز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اونجا گنج داره
Iran (Islamic Republic of)
ارشیا
۱۷:۱۰ ۰۵ دی ۱۳۹۹
چطور دلتون میومد بکشین وقتی کاری هم نداشتن باهاتون