فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی سه محموله مواد مخدر به وزن ۲۴۹ کیلوگرم را کشف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرتیپ دوم ابراهیم قربان‌زاده  فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با دستیابی به اطلاعاتی درباره قاچاق ۳ محموله موادمخدر از استان‌های شرقی به مشهد در ۳ مرحله عملیات ۲۴۹ کیلوگرم موادمخدر کشف کردند.

او افزود: جان برکفان مبارز با موادمخدر سبزوار در مرحله نخست این عملیات با ردزنی خودروی کامیون حامل بار هندوانه و توقیف آن ۴۲ کیلوگرم موادمخدر از آن کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: تیم‌های پلیس تربت حیدریه نیز در مرحله دوم این عملیات خودروی اتوبوس مسافری را در ایست و بازرسی کامه توقیف و در بازرسی از آن ۱۳۰ کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.


بیشتر بخوانید


سرتیپ قربان‌زاده بیان کرد: ماموران فرماندهی انتظامی تربت جام و فریمان نیز در مرحله نهایی این عملیات ضربتی با توقیف خودروی پراید ۷۷ کیلوگرم تریاک کشف کردند و ۲ متهم نیز در این زمینه دستگیرشدند.

او تصریح کرد:  ۵ متهم این پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

انتهای پیام//ر.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.