تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، اواسط هفته به ازبکستان اعزام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات وزنه برداری جوانان جهان در تاشکند ازبکستان آغاز شده اند. از همین رو لیست نهایی شرکت کنندگان در این مسابقات اعلام شد؛ ۱۰۵ وزنه بردار در بخش بانوان و ۱۳۹ وزنه بردار در بخش آقایان شرکت کرده اند. تیم ملی جوانان کشورمان هم در این رقابت‌ها ۲ وزنه بردار در بخش بانوان و ۴ وزنه بردار در بخش آقایان دارد. البته یکی از وزنه برداران آقای کشورمان هنوز وضعیتش برای مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان مشخص نیست و در صورت نداشتن مشکل به همراه تیم ملی جوانان به ازبکستان اعزام می‌شود. هدایت تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان را سعید علی حسینی بر عهده دارد که اولین تجربه مربیگری او در مسابقات بین المللی است.


بیشتر بخوانید


تیم وزنه برداری ایران با توجه به این که تا روز پنجشنبه هفته جاری نماینده ندارد، اواسط هفته عازم ازبکستان می‌شود. تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان در بخش بانوان و آقایان شامل افراد زیر است:

بخش بانوان:

دسته ۷۶ کیلوگرم:

در دسته ۷۶ کیلوگرم بانوان ۱۱ وزنه بردار حضور دارند که در دسته A به رقابت می‌پردازند. رکورد ورودی الناز باجلانی، ملی پوش بانوی وزنه برداری جوانان کشورمان ۲۰۵ کیلوگرم است.

دسته ۸۷ کیلوگرم:

در گروه A این دسته ۸ وزنه بردار حضور دارند. در این دسته یکتا جمالی حضور دارد که رکورد ورودی او ۲۱۰ کیلوگرم است.

بخش آقایان:

دسته ۸۱ کیلوگرم:

در دسته ۸۱ کیلوگرم آقایان عبدالله بیرانوند، ملی پوش جوان وزنه برداری کشورمان حضور دارد که باید با ۹ وزنه بردار دیگر به رقابت بپردازد. رکورد ورودی عبدالله بیرانوند، نماینده کشورمان ۳۲۵ کیلوگرم است.

دسته ۹۶ کیلوگرم:

در دسته ۹۶ کیلوگرم ۹ وزنه بردار با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که حسین بیرانوند، ملی پوش جوان کشورمان در این دسته حضور دارد. رکورد ورودی بیرانوند ۳۵۰ کیلوگرم اعلام شده است.

دسته ۱۰۹+ کیلوگرم:

در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم و در گروه A این رقابت‌ها ۱۰ وزنه بردار با یکدیگر مسابقه می‌دهند. تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان در این دسته ۲ نماینده دارد. رضا حسن پور با رکورد ورودی ۳۹۵ و علیرضا زندی با رکورد ورودی ۳۸۵ کیلوگرم پا به این رقابت‌ها گذاشته اند.

برنامه کامل مسابقات نمایندگان کشورمان در رقابت‌های وزنه برداری جوانان جهان به شرح زیر است:

پنجشنبه ۶ خرداد: دسته ۸۱ کیلوگرم آقایان ساعت ۱۸:۳۰

جمعه ۷ خرداد: دسته ۷۶ کیلوگرم بانوان ساعت ۱۵:۳۰

شنبه ۸ خرداد: دسته ۹۶ کیلوگرم آقایان ساعت ۱۸:۳۰

یکشنبه ۹ خرداد: دسته ۸۷ کیلوگرم بانوان ساعت ۱۵:۳۰

دوشنبه ۱۰ خرداد: دسته ۱۰۹+ کیلوگرم آقایان ساعت ۱۶:۳۰

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار