شجاعی گفت: فاز نخست آبرسانی به روستا‌های گنجیگان و شله زار یک و ۲ به زودی آغاز می‌شود.

حسین شجاعی بخشدار زیدون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، از شروع عملیات اجرایی فاز نخست آبرسانی به روستای گنجیگان خبر داد و گفت: در فاز نخست این پروژه که به طول ۱۴ کیلومتر است آبرسانی از حوزه آب سردشت به روستای گنجیگان آغاز خواهد شد.

او افزود: فاز دوم این پروژه از روستای گنجیگان به سمت روستا‌های شله زار یک و ۲ خواهد بود که پس از اتمام فاز نخست بلافاصله فاز دوم شروع می‌شود.

به گفته شجاعی نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بهبهان و مسئولان آب و امور عشایر بهبهان و استان خوزستان در جهت تامین لوله و اعتبار پیگیری‌ها و اقدامات موثری انجام داده اند.

فاز نخست آبرسانی به ۳ روستای بخش زیدون به زودی آغاز می‌شود

حسین شجاعی در پایان از برقراری ارتباط فیبر نوری و اجرایی شدن عملیات فیبر نوری از سردشت زیدون به روستا‌های شله زار یک و ۲ خبر داد و تصریح کرد: امید است با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اداره کل مخابرات آخرین مجوزات از طریق شرکت نفت به زودی صادر و عملیات اجرایی فیبر نوری به شله زار آغاز خواهد شد.

فاز نخست آبرسانی به ۳ روستای بخش زیدون به زودی آغاز می‌شود

زیدون یکی از بخش‌های تابع شهرستان بهبهان در جنوب غربی استان خوزستان است که روستاییان آن با مشکل کمبود و نبود آب مواجه هستند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.