دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: قزوین در ردیف ۶ استان برتر در کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  علی رحمانی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان گفت: قزوین در ردیف ۶ استان برتر در سطح کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته و در گروه خود نیز رتبه اول را کسب کرده است که برای نخستین بار این مهم اتفاق می‌افتد.

 رحمانی افزود: قزوین از لحاظ کمی و کیفی اقدامات خوبی برای مقابله با مواد مخدر انجام داده که همین اقدامات این استان را در وضعیت خوبی در سطح کشور قرار داده است.

وی افزود: در زمینه مبارزه با مواد مخدر زیرساخت‌های خوبی در استان قزوین فراهم شده و خوشبختانه این استان برای مبارزه هر چه بهتر با مواد مخدر مسیر خوبی را ایجاد کرده است.

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در همسایگی ایران، کشور افغانستان با تولید انبوه مواد مخدر وجود دارد که روز به روز هم افزایش تولید دارد و باید تلاش بیشتری برای مبارزه و مقابله انجام دهیم.

رحمانی اضافه کرد: بحث پیشگیری، مقابله و انجام اقدامات فرهنگی برای دانش آموزان و دانشجویان در استان قزوین آغاز شده و کارگروه بانوان هم فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

وی اظهار داشت: برای اشتغال بهبود یافتگان در استان قزوین اقدامات آموزش و مهارت افزایی در چهار یا پنج مرکز ترک اعتیاد در حال انجام است و پس از برگزاری دوره‌ها گواهی لازم نیز صادر می‌شود و می‌تواند نقش آفرینی داشته باشد.

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در بحث اشتغال لیست‌های افراد مورد نظر تهیه شده و بلافاصله پس از رهایی از اعتیاد مشکل اشتغال آن‌ها برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار