دست یاری نیکوکاران در دستان خسته نیازمندان خوزستان

مسئول انجمن خیریه ابوتراب دشت آزادگان گفت: تامین مایحتاج نیازمندان و ارائه خدمات عمرانی و اشتغالزایی به آن‌ها با حمایت نیکوکاران ادامه دارد.

داوود نصیرمجد مسئول انجمن خیریه ابوتراب دشت آزادگان در تشریح اقدامات خداپسندانه این انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با همکاری و حمایت همیشگی مردم نوعدوست و نیکوکار توانستیم هزینه خرید مصالح ساختمانی و کمک به احداث ۲ باب منزل مسکونی در شهر سوسنگرد تامین کنیم.

او درخصوص تامین هزینه‌های درمان نیازمند و افراد بی بضاعت افزود: بحمدالله توانستیم برای ۷بیمار در سوسنگرد خریداری کنیم، ضمن اینکه هزینه ۵ مورد عمل جراحی بیماران سوسنگردی و ۵ مورد هزینه درمان بیماران ساکن سوسنگرد، اهواز و ابوحمیظه و خرید شیر و پوشاک نوزادان اهل سوسنگرد و ابوحمیظه با همت خیرین تامین شد.

نصیرمجد به اهدای نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند در شهر سوسنگرد در قالب کمک تحصیل اشاره کرد و بیان داشت: خرید ۳ دستگاه یخچال برای نیازمندان سوسنگردی، اهدای ۴ پنکه سقفی به خانواده‌های بی بضاعت در سوسنگرد و روستای ساریه و همچنین خرید البسه برای افراد محروم از دیگر فعالیت‌های این انجمن به شمار می‌روند.

مسئول انجمن خیریه ابوتراب دشت آزادگان گازگیری ۲ دستگاه کولر، تامین کمک هزینه تهیه جهیزیه، تهیه و توزیع سبد ارزاق برای ۵۰۰خانوار در مناطق مختلف، توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم برای وعده افطار در ماه رمضان، خرید یک دستگاه پیتزاپزی به منظور اشتغالزایی برای خانواده نیازمند و تامین هزینه اجاره مسکن برای خانواده نیازمند سوسنگردی از دیگر فعالیت‌های این مجموعه عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.