معاون فرهنگی و تربیتی برادران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین گفت: از ۱۰ دانش آموزان حائز رتبه‌های برتر در جشنواره‌های کشوری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان تجلیل شد.

مرتضی عبداللهی معاون فرهنگی و تربیتی برادران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: مجتبی حیدری، امیر محمد جعفرخانی، محمد صفیعی و محمد صالح محمدرضالو، مهدی محمودی، محمد شاه محمدی گل رخ، محمد جواد حسین پور، محمد جواد اینانلو، امیر مهدی چگینی و جواد اسداللهی با مشارکت موثر در جشنواره‌های مختلف کشوری اتحادیه انجمن‌های اسلامی حائز رتبه‌های برتر شدند.

عبداللهی افزود: جشنواره محوری مدرسه انقلاب هر سال در بهمن ماه با رویکرد روایتگری انقلاب برگزار می‌گردد که امسال به دلیل ویروس کرونا این مراسم به صورت مجازی برگزار شده و روایتگری دانش آموزان در قالب روزنامه دیواری، نشریه صوتی، محتوای بصری و اپلیکیشن صورت پذیرفت.

معاون فرهنگی و تربیتی برادران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین افزود: در بین کل آثار ارسالی استان قزوین در بخش اپلیکیشن یک اثر فاخر داشتیم که مهدی محمودی از تاکستان توانست حائز رتبه برتر شود.

او در ادامه گفت: همچنین در بخش اپلیکیشن محمد شاه محمدی گلرخ از بوئین زهرا نیز در این جشنواره برتر شد.

معاون فرهنگی و تربیتی برادران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین گفت: یکی دیگر از برنامه‌های اتحادیه که با کمک مربی پرورشی هر مدرسه انجام می‌شود و بازتاب فعالیت‌های مدرسه در فضای مجازی به نام عقیق می‌باشد که شباهتی به فضای اینستاگرام دارد و دانش آموزان با بارگذاری تصاویر مربوط به فعالیت هایشان در مدرسه اقدام به انتشار آن نموده و از ایده‌های خلاقانه ایشان مدارس دیگر بهرمند می‌شوند که محمد جواد حسین پور از مهرگان توانست رتبه سوم کشوری را در جشنواره عقیق کسب نماید.

او افزود: جشنواره رسانش نیز با هدف تربیت دانش آموزانی در عرصه رسانه در قالب‌های مختلف از قبیل موشن گرافی، پادکست صوتی، تاریخ شفاهی و سایر قالب‌های رسانه‌ای می‌باشد که دانش آموزان اقدام به رقابت ویژه می‌پردازند که در بخش موشن گرافی محمد جواد اینانلو رتبه اول کشوری را به دست آورد که شایسته تقدیر شد.

عبداللهی در ادامه گفت: جشنواره ستارگان در فضای مجازی آی گپ از مهر ۱۳۹۹ برای همه دانش آموزان از طرف اتحادیه برگزار شد که در پاییز ۱۳۹۹ محمد صفیعی و محمد صالح محمدرضالو از بوئین زهرا توانستند رتبه ۶ و ۷ کشوری را کسب و شایسته تقدیر شدند.

او اضافه کرد: انجمن برتر نیز از برنامه‌های اتحادیه در پایان سال تحصیلی است که جواد اسداللهی و امیر مهدی چگینی رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

عبداللهی در ادامه افزود: مجتبی حیدری و امیر محمد جعفرخانی هم توانستند در قرارگاه ملی ورود پیدا کنند و با شرکت در این جشنواره حائز رتبه برتر شدند.

دکتر حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین هم گفت: به منظور طرح ریزی برنامه‌ها و راه حل‌ها باید از مشارکت موثر دانش آموزان بهره گیری کنیم.

او ادامه داد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان یکی از بازوان معاونت فرهنگی و پرورشی در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

رحیم خانی معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین نیز با اشاره به سابقه فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: نیروسازی و جریان سازی فرهنگی از اهداف مهم و راهبردی اتحادیه است.

این جلسه‌ با حضور اصغری مدیرکل آموزش و پرورش، رحیم خانی معاون فرهنگی و پرورشی و حجت الاسلام محمودی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.