مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از آغاز ثبت نام پایه اولی‌ها از امروز در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت: برای پایه اولی‌ها به دلیل سنجش و غربالگری از دو طریق ثبت نام صورت می‌گیرد که لازم است والدین دانش‌آموزان پایه اولی به صورت حضوری و الکترونیکی این فرآیند را به پایان برسانند.

او ادامه داد: سنجش نوآموزان با همکاری آموزش و پرورش استثنایی همچون سال‌های گذشته انجام می‌شود و با توجه به اینکه در سال گذشته تعدادی از نوآموزان دوره پیش دبستانی، به دلیل شیوع کرونا این دوره را نگذرانده اند ثبت نام از این دانش آموزان در پایه اول بلا مانع است.

گوهری راد افزود: امسال امکان ثبت نام الکترونیکی مدارس از طریق سامانه پادا و سیدا برای تمام پایه‌های تحصیلی فراهم شده است.
او گفت: زمان بندی ثبت نام ابتدایی‌ها از اول خرداد تا پایان مردادماه است که این موضوع برای دوره متوسطه اول و دوم بعد از اعلام نتایج امتحانات اطلاع رسانی می‌شود.

گوهری راد همچنین گفت: با توجه به داوطلبانه بودن مشارکت والدین در هزینه‌های مدرسه، دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع است و در مدارس غیردولتی نیز مطابق آیین نامه خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.