فرمانده بسیج مقاومت ناحیه بقیه الله (عج) شیراز از راه اندازی غرفه فروش کالا به افرادی که موفق به راه اندازی مشاغل کوچک خانگی شده‌اند، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار مجید علی پور از راه اندازی غرفه فروش کالا و مواد خوراکی به افرادی که از طریق صندوق‌های اشتغالزایی کارآفرین، موفق به راه اندازی مشاغل کوچک خانگی شده‌اند، خبر داد و گفت: تاکنون نزدیک به ۳۰ صندوق راه اندازی شده است.

فرمانده بسیج مقاومت ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در تشریح چگونگی شکل گیری این صندوق‌ها گفت: صندوق‌های اشتغالزایی کار آفرینی توسط خود اعضا راه اندازی می‌شود و سپاه تنها نقش تسهیلگری و نظارت دارد.

سرهنگ علی پور ادامه داد: آورده این صندوق‌ها متعلق به خیرین و اعضا و آحاد مردم است و از سوی این صندوق‌ها به اعضا و به ویژه بانوان سرپرست خانواده و یا آقایانی که می‌خواهند در اوقات فراغت خود در منزل کمک خرجی برای خانواده داشته باشند و همچنین به دیگر افراد بیکار وام اهدا می‌شود.

او افزود: این افراد برای فروش کالای خود که می‌تواند صنایع دستی، مواد خوراکی و زیور آلات باشد در مضیقه بوده‌اند که هم اکنون به اهتمام ناحیه در غرفه‌ای جمع و جور، جنب این ناحیه در خیابان زند رو به روی مجتمع فرهنگی مذهبی شلمچه، محلی برای فروش کالا به این‌ها داده شده و از این نظر هم به این خانواده‌ها کمک شده و هم شهروندان می‌توانند با قیمت مناسب از این غرفه انواع صنایع دستی و مواد خوراکی خریداری کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار