ماموستا رستمی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو باعث تقویت اقتدار نظام و تضعیف دشمنان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که با رعایت نکات بهداشتی در مسجد جامع اقامه شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: امیدواریم به لطف خداوند دعا‌های خیر مردم بتواند در جهت رفع بلای کرونا و گشایش زندگی و بهبود معیشت نیازمندان اثرگذار باشد.

او به بزرگی خداوند اشاره کرد و گفت: عظمت حق‌تعالی به حدی است که عقل و قلب از درکش عاجز است.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه گرایش به ایمان ارزشمندترین حقیقت تاریخ زندگانی بشر است، تصریح کرد: اهـل ایمان و داراى اعتقادات درست و اعمال پسندیده و نیکو با پرهیزکاران حشر می‌شوند.

او با یادآوری اینکه کسانی که اعمال و کار نیک انجام دهند، از پاداش حق‌تعالی برخوردار خواهند شد؛ افزود: در روز حـشـر پـرهـیـزکـاران تـرس و انـدوهـى نـداشـتـه و خوشحالند و با نور ایمان محشور می‌شوند.

ماموستا رستمی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود به مسئله انتخابات پرداخت و بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو باعث تقویت اقتدار نظام و تضعیف دشمنان خواهد شد.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه امیدواریم همواره در سایه امنیت پایدار کنونی در سراسر کشور و استان کردستان از بلا، توطئه و فتنه دشمنان محفوظ بمانیم تاکید کرد: مسئولان باید در راستای خدمتگزاری، حل مشکلات و بهبود معیشت زندگی مردم و ایجاد اشتغال جوانان گام بردارند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.