نشت اطلاعات جدید از گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو

نشت جدید اطلاعات نشان می‌دهد که گوشی Pixel ۶ Pro از نمایشگر خمیده و دوربین سه گانه استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج، تصاویر جدید فاش شده نشان می‌دهند که گوشی‌های سری پیکسل گوگل، یک گام جسورانه رو به جلو برداشته‌اند. احتمالا گوشی هوشمند Pixel ۶ Pro همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی خمیده و یک دوربین سه گانه در پشت داشته باشد.

همچنین گوشی هوشمند پیکسل ۶ پرو از صفحه نمایش OLED استفاده خواهد کرد، اگرچه هیچ اطلاعاتی از میزان تازه سازی آن وجود ندارد و ابعاد آن احتمالا در حدود ۱۶۳.۹ در ۷۵.۸ در ۸.۹ میلی متر است.

انتظار می‌رود این گوشی با بلندگو‌های دوگانه ارائه شود و از شارژ بی سیم پشتیبانی کند، البته هر دوی این ویژگی‌ها در گوشی پیکسل ۵ هم موجود است. اما تفاوت‌های آشکاری هم در طراحی آن‌ها وجود دارد، زیرا آرایه دوربین به یک نوار افقی در پشت دستگاه منتقل شده و طراحی آن را دچار تغییر کرده است. همچنین تغییر نام از "XL" به "Pro" می‌تواند نشان دهنده نکته خاصی باشد.

نشت اطلاعات جدید از گوشی پیکسل ۶ پرو گوگل

گوگل در فکر ارائه یک پرچمدار جدید برای رقابت با رقبا

گوگل اخیرا رویکرد محافظه کارانه‌ای را نسبت به سخت افزار و طراحی سری گوشی‌ های پیکسل در پیش گرفته است. البته برای این شرکت، این نکته بدی نبوده و به دلیل طراحی ساده و مقرون به صرفه با دوربین‌ها و نرم افزار‌های عالی، باعث شهرت گوشی‌های گوگل شده است. اگر ارائه‌های فوق واقعی باشند، به نظر می‌رسد این شرکت اقدامی را برای به چالش کشیدن سایر پرچمداران با سخت افزار‌های سطح بالاتر انجام داده است.

در حال حاضر، تاریخ انتشار تایید شده‌ ای برای Pixel ۶ یا Pixel ۶ Pro وجود ندارد، اما انتظار داریم که گوگل به بازه زمانی معمول پاییز خود پایبند باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار