گوگل کیفیت دوربین گوشی‌های جدید خود را نشان داد

شرکت گوگل با انتشار دو عکس، کیفیت کمک دوربین گوشی‌های جدید خود را نمایش داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در خبری که گوگل روز جمعه منتشر کرد، اطلاعاتی درباره پیشرفت‌هایی که در سیستم دوربین در Pixel ۵ و Pixel ۴a ۵G ایجاد شده، نوشته است. ظاهراً یکی از عکس‌های این سایت توسط Pixel ۵a که طبق اطلاعات EXIF ​​تصویری که بطور رسمی رونمایی نشده، گرفته شده است. در تاریخ ۱ اکتبر سال ۲۰۲۰ با استفاده از لنز زاویه دید فوق العاده گسترده تلفن در f / ۲.۲ فیلمبرداری شده است.

مشخصات گوشی Pixel ۵a ۵G گوگل

دو هفته پیش خود گوگل خبر ساخت Pixel ۵a ۵G را اعلام کرد تا ثابت کند شایعات منتشر شده درباره آن نادرست است. اما بر اساس نام استفاده شده با داده‌های EXIF، به نظر می‌رسد این گوشی قرار است Pixel ۵a نامگذاری شود و در آن از اسنپدراگون ۷۶۵G استفاده شود که در گوشی‌های Pixel ۵ و Pixel ۴a ۵G وجود دارد. به نظر می‌رسد تغییراتی که در طراحی این گوشی ایجاد شده بسیار کوچک بوده و با همان نمایشگر ۶.۲ اینچی FHD + است.

شرکت گوگل

شرکت گوگل

علاوه بر عکس از مرکز خرید، تصویر دیگری نیز وجود دارد که می‌توان با Pixel ۵a گرفته شده است. این عکس از دختری که در قسمتی از آب ایستاده گرفته شده است، اما داده‌های EXIF ​​نتوانسته نشان دهد که کدام دستگاه برای گرفتن عکس استفاده شده است. چند ماه پیش نیز تصویری در فضای مجازی منتشر شده بود که گفته می‌شد به کمک گوشی Pixel ۵a  گرفته شده است و از آنجایی که کیفیت این عکس با عکسی که به تازگی منتشر شده یکسان است، انتظار می‌رود تصویر جدید نیز با گوشی Pixel ۵a گرفته شده باشد. گفتنی است که گوشی Pixel ۵a را در اواسط ماه ژوئن رونمایی می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار