رئیس‌جمهور ترکیه خواستار به رسمیت شناخته شدن رژیم صهیونیستی به عنوان «دولت تروریستی» در جهان شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، در اظهاراتی رژیم صهیونیستی را «دولت تروریستی» خطاب کرد.

او با اشاره به تحولات غزه و حمله صهیونیست‌ها به غیرنظامیان گفت: تمام جهانیان باید به ماهیت دولت تروریستی اسرائیل پی ببرند.

 رئیس‌جمهور ترکیه افزود: به ویژه خطاب به جوانان می‌گویم؛ شما باید اسرائیل این کشور تروریستی را به خوبی بشناسید. دولت تروریستی که جهان و بشریت در ذهن دارد، همین اسرائیل است.

اردوغان در ادامه اضافه کرد: همه مظلومان جهان منتظر روزی هستند که یک ترکیه قدرتمند به پا خیزد. ما مصمم هستیم ترکیه را با عبور همراه با شور و شوق از پلی که از گذشته به سوی آینده ساخته‌ایم، به اهدافش برسانیم.

آتش‌بس «همزمان و متقابل» توافق شده بین رژیم صهیونیستی و حماس با میانجی‌گری مصر در نوار غزه از ساعت ۰۲:۰۰ بامداد (به وقت محلی) آغاز شد. کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی توقف حملات به نوار غزه را با اتفاق آراء تصویب کرد.

اردوغان در بخشی دیگر از اظهاراتش گفت: اجرای پروژه کانال استانبول را به‌زودی با کلنگ‌زنی اولین پل آن آغاز خواهیم کرد و این پروژه نیز ان‌شاالله به‌عنوان یکی از افتخارات بزرگ کشورمان در تاریخ ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
از باشگاه خبرنگاران جوان خواهش میکنم سایتتون رو بروز کنید. مثل لاک پشته خیلی خیلی کنده.
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۰:۳۴ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
چشم. توصیه میشه شما هم از اینترنت پر سرعت بهره بگیری.
Iran (Islamic Republic of)
تورکمن یگید
۲۳:۲۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام.ممنون از اقای رجب اردوغان.الان جهان اسلام به یک رهبر دینی مانند حضرت پیران علی خامنه ای نیاز دارد
آخرین اخبار