هواشناسی بوشهر اعلام کرد: از امروز تا اواسط هفته پیش رو در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا اواسط هفته پیش رو در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام است.

محمدرضا انصاری افزود: در این مدت وزش ملایم باد در ساعاتی از بعدازظهر، غبار محلی و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در استان و بر روی دریا پیش بینی می‌شود. 

او ادامه داد: آسمان استان تا پیش از ظهر فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و گاهی افزایش ابر، در بعدازظهر وزش باد و صبحگاه در برخی نقاط مه رقیق، خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: جهت وزش باد متغیر، بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در ساعاتی از بعدازظهر تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید


انصاری گفت: ارتفاع موج نیز ۳۰ تا ۹۰ و در ساعاتی از بعدازظهر تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

او بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۳۹، جزر اول ساعت ۱۰:۱۸، مد دوم ساعت ۱۶:۱۳ و جزر دوم ساعت ۲۳:۰۵ خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: در شبانه روز گذشته هشت ایستگاه از ۱۲ ایستگاه هواشناسی در گرم‌ترین ساعات دمای ۴۲ تا ۴۶ درجه را ثبت کرده‌اند و  برازجان با ۴۶ درجه بیشترین و بندر امام حسن با ۲۲ درجه سلسیوس کمترین دما را داشته‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.