محرابی گفت :یکی از موضوعاتی که استان کرمان از آن رنج می‌برد توسعه نامتوازن است که در حوزه‌های مختلف منطقه ای ، شغلی و ساختاری وجود دارد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با حضور حسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، علی صادق زاده فرماندار زرند، حجت الاسلام محمود محمدی رئیس دادگستری شهرستان و جمعی از مسئولان استان و محلی جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی و اشتغال شهرستان زرند برگزار شد.

محرابی ،سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: ایجاد اشتغال برای هر گروهی نیاز به آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی دارد، بعضا باید فرهنگ‌سازی‌هایی برای ایجاد اشتغال فراهم شود، مطالبه گری‌های شهرستان زرند در زمینه اقتصاد و اشتغال در استان کرمان موجب پیشرفت این شهرستان می‌شود، تنها شهرستانی که از زغال تا آهن در آن وجود دارد.

او افزود: توانمندسازی در شاخه‌های خرد ایجاد شود و توسعه باید فعالیت رقابت پذیری باشد و اگر نباشد محکوم  به شکست خواهد بود.

محرابی اشاره کرد:شهرستان زرند یکی از شهرستان‌های است که در سال‌های اخیر تحولات زیادی در حوزه صنعتی شدن داشته است.

او افزود:یکی از موضوعاتی که استان کرمان از آن رنج می‌برد توسعه نامتوازن است که در حوزه‌های مختلف منطقه‌ای، شغلی، ساختاری و ... وجود دارد.

علی صادق زاده فرماندار زرند گفت: این شهرستان از ظرفیت‌های اقتصادی زیادی در بخش‌های مختلف و از جمله کشاورزی وغیره برخوردار است و باید از این قابلیت‌ها برای ایجاداشتغال پایدار و رفع معضل بیکاری حداکثر بهره را برد.

صادق زاده فرماندار زرند با تقدیر از جهادگران عرصه اقتصادی صنعت فولاد در تولید چدن مذاب در بخش کوره بلند فولاد زرند افزود: این تولید با همت تلاشگران همه بخش‌های مجتمع بزرگ فولاد زرند حاصل شده است.

️نماینده عالی دولت در شهرستان زرند اشاره کرد: با وجود همه مشکلات از جمله  تامین نشدن مناسب مواد اولیه، تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی، مجتمع فولاد زرند با همت و تلاش خستگی ناپذیر برای رونق تولید و توسعه صنعت، جهاد می‌کنند و در آینده بسیار نزدیک شاهد بهره برداری کامل از این کارخانه و تولید شمش فولادی خواهیم بود.

حجت الاسلام محمود محمدی به منظور بررسی راهکار‌های تحقق شعار سال با اشاره به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه مسائل اقتصادی کشور، گفت: سال ها است که رهبر معظم انقلاب به طریق مختلف بحث مشکلات اقتصادی و دغدغه معیشت مردم و همچنین رسیدن جامعه به سطحی از رفاه اجتماعی را عنوان می‌کنند که تاکیدات معظم له بر اساس توانمندی‌های درونی کشور است.

او افزود: هر مقدار مشکلات اقتصادی، اشتغال جوانان و موانع تولید در حوزه‌های مختلف حل و فصل شود به همان نسبت شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهیم بود ودستگاه قضایی در راستای حمایت از دستگاه‌های اجرایی و به منظور رفع مشکلات مردم، حمایت‌های لازم از مدیران را در چارچوب قانون در سرلوحه کار خود قرار داده است.

درپایان حسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان از تولید چدن مذاب در کوره بلند کارخانه یک میلیون و هفتصد هزار تنی فولاد بازدید کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار