اپل حداقل ۱۰۰ میلیون دلار از Fortnite درآمد کسب کرده است

در پنجمین جلسه دادگاه شرکت اپل با شرکت Epic games، اپل اعلام کرد که از این بازی ۱۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به دادگاهی شدن شرکت اپل با تجارت بازی‌ها در App Store و سود دریافتی از شرکت Epic Gamesو ماجرای درآمد سود حاصله از بازی Fortnite شرکت اپل تصمیم به حذف این برنامه از App Store کرد. در دادگاه در دست اجرا امروز با شهادت جالب مایکل اشمید، رئیس توسعه تجارت بازی‌ها در App Store، ادامه یافت. بلومبرگ امروز گزارش داد که اشمید گفته است که طی دو سال گذشته قبل از اینکه Fortnite را از فروشگاه App بیرون کند، این بازی ۱۰۰ میلیون دلار بابت کارمزد برای اپل درآمد کسب کرد. اپل می‌گوید با میزبانی Epic Games 'Fortnite در App Store حداقل ۱۰۰ میلیون دلار در مدت ۳۰ ماه جمع آوری کرده است.

اشمید، که رئیس معاملات اپل با توسعه دهنده Fortnite Epic Games بود، اظهارات قبلی خود را در مورد مبلغی که اپل برای تبلیغ بازی خرج کرده است، تأیید کرد. اشمید امروز تکرار کرد که اپل در طول ۱۱ ماه گذشته در App Store یک میلیون دلار برای کمک به بازار Fortnite هزینه کرد. لورن مسکوویتز، وکیل دادگستری Epic، نسبت بین مبلغی را که اپل از این بازی دریافت کرده و یک میلیون دلاری که برای تبلیغ آن هزینه کرده را "معامله خوبی" برای اپل خواند.

اپل حداقل 100 میلیون دلار از Fortnite درآمد کسب کرده است

درگیری مالی Netflix و Spotify با اپل

از جمله شرکت‌های دیگری که با جلب توجه قضایی این دعوی را دنبال می‌کنند، می‌توان به Netflix و Spotify اشاره کرد که هر دو درگیری‌های علنی با اپل بر سر آنچه با نام مالیات اپل شناخته شده است داشته اند. اما همانطور که اکنون می‌دانیم، App Store به یک پول ساز واقعی برای اپل تبدیل شده است. شرکت Epic سعی دارد نشان دهد که اپل برای اینکه App Store را بسازد، مجبور به رفتار انحصاری شده است. هر وقت قاضی گونزالس راجرز حکم خود را صادر کند، قطعاً بازتاب گسترده‌ای در مورد جوامع سخت افزاری و نرم افزاری تلفن همراه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت اپل ، اپ استور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار