فرماندار زرند از بهره برداری پروژه آبرسانی به مجتمع سربنان زرند تا پایان خرداد امسال و رفع مشکل کم آبی در این منطقه، پس از ۱۲ سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با دعوت و پیگیری علی صادق زاده فرماندار شهرستان زرند، محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در سفر یک روزه به زرند، به اتفاق رضا نورالدینی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، عباس فتاحی بخشدار مرکزی و تعدادی مدیران مربوطه از برخی مناطق و روستا‌های کم آب با وضعیت بحرانی از توابع بخش مرکزی زرند، بازدید کرد. 

محمد طاهری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در بازدید از پروژه آبرسانی به مجتمع سربنان با بیان اینکه این پروژه بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: پروژه آبرسانی به سربنان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان با قوت و شدت بیشتر با توجه به شروع فصل تابستان، در دست اقدام است.

او همچنین در بازدید از روستا‌های هنجروئیه و بابعبدان ضمن دستور موکد بر افزایش تعداد تانکر‌های آبرسانی سیار به این روستاها، تصریح کرد: به زودی با بهره برداری از پروژه سربنان، مشکل کم آبی در روستا‌های هنجروئیه و بابعبدان با انتقال آب و شارژ منابع از چاه دشتخاک به طور کامل مرتفع خواهد شد.

طاهری با بیان اینکه مردم نجیب و متدین هم استانی باید همچنان صرفه جویی را خصوصا در بحث آب شرب، سرلوحه خود قرار دهند، یادآور شد: امسال در برخی از مناطق استان کرمان و شهرستان زرند، تابستان بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت.

او افزود: امیدواریم با برنامه ریزی‌های کوتاه مدت و اجرای عملیات‌های اضطراری آبرسانی به مناطق روستایی زرند، تابستان پیش رو را با کم ترین مشکل و تنش آبی، پشت سر گذاریم.

علی صادق زاده فرماندار زرند نیز با اشاره به وضعیت بحرانی و مسائل و مشکلات تنش کم آبی در دهستان سربنان از توابع بخش مرکزی زرند، از بهره برداری پروژه آبرسانی به مجتمع سربنان تا پایان خرداد ماه  امسال و رفع مشکل کم آبی در این منطقه پس از ۱۲ سال خبر داد.

او با بیان اینکه حضور مهندس طاهری به منظور بازدید میدانی از وضعیت کم آبی در سطح شهرستان را به فال نیک می گیریم، گفت: طی جلسه‌ای با حضور  او و اعضای شورای سازگاری با کم آبی شهرستان در فرمانداری، تمامی مسائل، مشکلات و کمبود‌های آبی همچنین در مناطق دشتخاک و سبلوئیه زرند را مورد بررسی قرار دادیم و امیدورایم بتوایم به زودی به تصمیمات گرفته شده جامه عمل بپوشانیم.

فرماندار زرند در پایان همکاری و همراهی همشهریان را در بحث صرفه جویی آب بسیار ضروری و با اهمیت دانست. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.